تخفیف های اولیه سرمایه گذار

قبل از استخدام یک مشاور املاک، در مورد سوابق، آگاهی از محله مورد نظر و حجم کاری آنها بپرسید. شما کسی را نمی خواهید که بیش از حد برنامه ریزی شده باشد.نمایندگان اغلب می توانند شما را به سایر متخصصان املاک نیز ارجاع دهند، مانند بازرسان خانه، پیمانکاران، ارزیاب ها و شرکت های مالکیت.می تواند به شما کمک کند تا با یک نماینده واجد شرایط در منطقه خود هماهنگ شوید.

تخفیف های اولیه سرمایه گذار

مشاهده عکس های لیست به صورت آنلاین مفید است، فروش مسکن مهر اما جایگزینی برای بازدید حضوری از خانه ها و آشنایی با منطقه و امکانات آن نیست. در برخی موارد، محله مناسب ممکن است حتی مهمتر از خود خانه باشد.چگونه شروع کنید: با مشاور املاک خود در مورد نوع خانه هایی که می خواهید ببینید دقیق صحبت کنید تا آنها بتوانند به طور موثرتری گزینه هایی را پیدا کنند که با معیارهای شما مطابقت دارند. و ذهن خود را باز نگه دارید: ممکن است نتوانید.

خوراکی های کلیدی

همه چیز را در لیست آرزوهایتان بررسی کنید، بنابراین آنچه را که مهم‌تر است بر چیزهایی که داشتنشان خوب است اما حیاتی نیستند اولویت دهید.محله‌هایی را که دوست دارید کاوش کنید تا ببینید چه چیزی برای فروش است، و در خانه‌های باز برای خانه‌هایی که علاقه شما را برانگیخته است شرکت کنید.در مورد هر ملکی که بازدید می کنید یادداشت بردارید پس از چند مورد، آنها می توانند در ذهن شما با هم ترکیب شوند.

خوراکی های کلیدی

برنامه خود را باز نگه دارید تا بتوانید هنگامی که یک خانه عالی در فهرست قرار می گیرد، به ویژه در بازارهای رقابتی فروشندگان، به سرعت ادامه دهید.درک نحوه ارائه یک پیشنهاد جذاب برای خانه می تواند به افزایش شانس شما برای پذیرش آن توسط فروشنده کمک کند و شما را یک قدم به دریافت آن کلیدهای مورد علاقه نزدیکتر می کند.چگونه شروع کنید: هنگامی که “یکی” را پیدا کردید، مشاور املاک شما به شما کمک می کند یک بسته پیشنهادی کامل را تهیه کنید.

نوسانات قیمت مسکن

از جمله قیمت پیشنهاد، نامه پیش تایید، اثبات وجوه برای پیش پرداخت این به بازارهای رقابتی کمک می کند و شرایط یا موارد احتمال به دقت فکر کنید که چه بندهای احتمالی رادر قرارداد خود لحاظ کنید. احتمالات متداول می تواند به تامین مالی، ارزیابی، بازرسی خانه و موارد دیگر بستگی داشته باشد.ارائه پیشنهاد متقابل برای فروشندگان غیرعادی نیست.اگر می‌خواهید به مذاکره ادامه دهید، می‌توانید پاسخ دهید یا آن را رد کنید و ادامه دهید.

نوسانات قیمت مسکن

پس از پذیرفته شدن یک پیشنهاد، یک قرارداد خرید امضا می‌کنید و یک سپرده پولی جدی معمولاً 1 تا 2 درصد از قیمت خرید را پرداخت می‌کنید . وجوه تا زمان بسته شدن به صورت امانی نگهداری می شود.بازرسی خانه یک تصویر کلی از وضعیت ملک و هرگونه مشکل مکانیکی یا ساختاری ممکن است ارائه دهد. این به شما کمک می کند تا نحوه ادامه روند بسته شدن را تعیین کنید: اگر مشکلات عمده ای پیدا شد، ممکن است بخواهید از فروشنده برای تعمیر بخواهید.

خط آخر

یا حتی ممکن است تصمیم بگیرید که از معامله عقب نشینی کنید به شرطی که بازرسی احتمالی در قرارداد وجود داشته باشد.چگونه شروع کنید: نماینده شما احتمالاً می تواند یک بازرس خانه را توصیه کند، اما قبل از انتخاب تکالیف خود را انجام دهید. بسته به قرارداد و وضعیتی که در آن هستید، معمولاً باید بازرسی را ظرف 10 تا 14 روز پس از امضای قرارداد خرید کامل کنید.

تجربه بازرس را با خواندن بررسی های آنلاین، درخواست مراجع مشتری و بررسی اعتبار آنها بررسی کنید.برای درک اینکه چه چیزی تحت پوشش است و چه چیزی را پوشش نمی دهد، چک لیست بازرسی خان را بخوانید .هزینه ها ممکن است متفاوت باشد، اما طبق گفته ، شما احتمالا چیزی بین پرداخت خواهید کرد.تعمیرات و اعتبارات مذاکره کنیدبازرسی خانه شما ممکن است چند مشکل را نشان دهد، به خصوص اگر خانه قدیمی باشد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *