سرمایه ‌گذاری در مسکن: چگونه شروع کنیم؟

اما اساساً این روش کار می کند. این نوع معاملات دارای چندین نکته مثبت و منفی است. بیایید یک دقیقه به چند مورد نگاه کنیم. ابتدا به نکات مثبت نگاه می کنیم. شما ملکی را بدون پول خریداری کرده اید و با سپرده غیرقابل استرداد و همچنین پرداخت ماهانه آنها از خریدار خود پول به دست آورده اید همیشه باید از اسپرد ماهیانه بین خریدار و فروشنده خود کسب درآمد کنید نکته حرفه ای:  من قانون حداقل جریان نقدی مثبت در ماه برای هر ملک دارم. من برخی از آنها تا هم دارم، اما به عنوان یک قاعده، دوست دارم هر ماه حداقل در هر خانه داشته باشم.

سرمایه ‌گذاری در مسکن: چگونه شروع کنیم؟

خریدار شما در یک مقطع زمانی به بانک می‌رود و شما را نقد می‌کند، فروش مسکن مهر و وقتی این کار را انجام می‌دهد، پول زیادی به دست خواهید آورد!در اینجا واقعیت است، و چیزی که در اکثر سمینارهای سرمایه گذاری املاک و مستغلات، جایی که فردی که صحبت می کند سعی می کند برنامه خود را به شما بفروشد، نخواهید شنید. نود درصد مواقع، خریداران شما خریداران اعتباری هستند. آنها جذب برنامه “اجاره به مالکیت” شما می شوند زیرا هیچ بانکی هرگز به آنها پول وام نمی دهد.در این اقتصاد و بازار، این خریداران  همه جا هستند.

تأثیرات عوامل اقتصادی

واقعیت این است که تعداد کمی از آنها در واقع اعتبار خود را تمیز می کنند و در نهایت خانه را می خرند. همچنین تعداد زیادی خواهید داشت که مجبور خواهید شد کسانی را که ملک را پاره می کنند بیرون کنید. من این را برای ترساندن شما نمی گویم، بلکه برای اینکه شما را آماده کنم اگر این وسیله نقلیه املاک و مستغلات است که شما انتخاب می کنید. اگر این کار را انجام می دهید، مطمئن شوید که یک سپرده گزاف بزرگ برای پوشش اجاره از دست رفته، هزینه های وکالت و خسارت وارده به ملک دریافت می کنید.

تأثیرات عوامل اقتصادی

اگر خریدار مناسب را پیدا کنید، صرف نظر از اینکه او خانه را بخرد، از سپرده اختیاری پول خواهید گرفت و اجاره ماهانه پخش می شود. اگر مجبور به بیرون راندن این شخص نیستید و هنگام خروج او خانه را پاره نمی کند، خود را خوش شانس بدانید. آیا سرمایه گذاری املاک و مستغلات با گزینه های اجاره آسان است؟  به هیچ وجه من بیشتر از هر نوع معامله دیگری از دچار سردرد شده ام.از یک طرف، شما فروشنده ای دارید که سر شما فریاد می زند که خانه آنها را بفروشید و وام را از نام آنها بگیرید.

انواع ملک و تفاوت‌ها

صرف نظر از اینکه چه مدت زمان برای انجام آن دارید. پروژه صدف ناجا از سوی دیگر، شما یک خریدار اعتبار دارید که به مراتب انگیزه کمتری برای انجام کارهایی که برای تامین مالی خانه نیاز دارد، دارد. اگر در این نوع معامله شرکت می کنید، باید پوست ضخیم داشته باشید و آماده رسیدگی به دعواها، سردردها و هیچ جایی نزدیک به پتانسیل سودی که گوروها به شما قول داده اند، نباشید. من در این لحظه بیش از بیست گزینه اجاره دارم. من همچنان آنها را دنبال می کنم، اما بسیار محتاط و نیمه بی میل هستم که بیشتر دنبال کنم.

انواع ملک و تفاوت‌ها

در املاک و مستغلات می توان پول آسان تری به دست آورد، و من نه تنها به شما نشان خواهم داد که آن چیست، بلکه نحوه انجام آن را نیز به شما نشان خواهم داد. راه برای کسب درآمد در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بدون پول یا اعتبار، انتخاب یک ملک است. این نوع معامله شبیه به اختیار اجاره است، اما بسیار متفاوت است. آن را پسر عموی در نظر بگیرید که بسیار داغتر و سرگرم کننده تر است.در اینجا تفاوت ساده بین این دو وجود دارد گزینه که برای مدت زمان مشخصی ماهانه پرداخت کند.

خط آخر

با قیمت تعیین شده خرید در مقطعی در آینده. من کمتر از برای این معاملات قبول نمی کنم و سعی می کنم ده سال بگیرم.گزینه خرید:  فروشنده پرداخت های ماهانه را نمی پذیرد. آنها به سادگی به شما حق انحصاری خرید ملک را با قیمت معین برای مدت معین داده اند.چرا یک فروشنده یکی را بر دیگری انتخاب می کند؟ بیایید به چند مورد و دلایلی که ممکن است فروشنده را متقاعد به تصمیم گیری به هر طریقی کند نگاه کنیم.با یک گزینه، فروشنده می تواند به زندگی در خانه ادامه دهد.

در عین حال پرداخت ماهانه و انجام کلیه امور نگهداری و تعمیرات را ادامه خواهد داد. ممکن است فروشنده تمایلی به پذیرش پرداخت های ماهانه نداشته باشد، زیرا فکر می کند شخص دیگری در خانه او زندگی می کند. در حالی که آنها ممکن است انگیزه فروش داشته باشند، ممکن است فکر اینکه شخص دیگری شام بخورد و برهنه در جایی که فرزندان خود را بزرگ کرده‌اند راه برود، برای آن‌ها بسیار زیاد است. آنها ممکن است زمان مورد نیاز برای گزینه اجاره را نداشته باشند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *