اولین خانه خود را بخرید

در مورد اجاره بها واقع بین باشید و در نتیجه از جای خالی جلوگیری کنید گزارش های رسانه ها در مورد اجاره بها بالا به طور مرتب ظاهر می شود، به ویژه در مورد شهرهای بزرگ. اجاره در شهرها واقعاً بالا است، اما نه آنقدر که اغلب پیشنهاد می شود. بنابراین مطمئن شوید که می دانید اجاره واقعی برای سرمایه گذاری شما چیست. در مهمترین وب سایت املاک اجاره، می توانید قیمت درخواستی خانه های «رقیب» قابل مقایسه را بر اساس ویژگی های مختلف پیدا کنید.

اولین خانه خود را بخرید

همچنین می توانید بررسی کنید که چه مدت برای خانه آگهی شده است. یک عامل اجاره خوب خانه ای را با نسبت قیمت به کیفیت مناسب حداکثر ظرف مدت 1 ماه اجاره می دهد.فروش مسکن مهر پرند آیا خانه برای مدت زمان طولانی تری در دسترس بوده است؟ احتمال زیادی وجود دارد که اجاره درخواست شده توسط مستاجران احتمالی بسیار بالا تلقی شود. یا نسبت قیمت به کیفیت صحیح نیست.

انگیزه خرید خانه برای اولین بار بیاموزید

هنگامی که شما برای اجاره واقعی درخواست می کنید، بنابراین به ندرت جای خالی خواهید داشت. و جای خالی هزینه دارد، زیرا هیچ درآمدی از اجاره ندارید. برخی از صاحبخانه ها می خواهند از نظر اجاره بها از بشکه خارج شوند و حاضرند چند ماه جای خالی را برای آن به خطر بیندازند. اما 4 ماه جای خالی را نمی توانید به راحتی جبران کنید، مطمئناً اگر مستاجر بعد از 1 سال دوباره ترک کند، نه. بنابراین، همیشه یک اجاره واقعی بخواهید. هر چه خانه شما زودتر اجاره شود و مستاجر مدت بیشتری نزد شما بماند.

انگیزه خرید خانه برای اولین بار بیاموزید

در ضمن، املاک اجاره ای در بخش بالاتر ممکن است برخی از جای خالی رخ دهد. به هر حال، گروه هدف برای آن قیمت‌های اجاره بسیار کوچک‌تر است.هزینه های اضافی را در نظر بگیرید بسیاری از صاحبخانه های احتمالی عمدتاً بر روی مبلغ سرمایه گذاری اولیه و سپس بر درآمد حاصل از اجاره تمرکز می کنند. اما هزینه های اضافی را نیز در نظر بگیرید. مستاجر مسئول پرداخت مالیات محلی به عنوان مالیات فاضلاب و پسماند است، مگر اینکه توافق دیگری صورت گرفته باشد.

بازگشت سرمایه داشته باشید

اما به عنوان صاحب خانه شما سالانه مالیات املاک شهرداری را پرداخت می کنید. و ملک شما گهگاه نیاز به تعمیر و نگهداری عمده مانند رنگ آمیزی دارد تا خانه شما را در شرایط مطلوب نگه دارد. فروش پروژه پرشین آبشار ممکن است مجبور شوید با هزینه های جانبی مانند نشتی یا خرابی ماشین ظرفشویی کنار بیایید. آیا مبله اجاره می دهید؟ سپس مبلمان ممکن است شکسته شود که باید تعویض شود. شما همچنین برای کار او و احتمالاً برای مدیریت خانه خود به یک نماینده اجاره پرداخت می کنید.

بازگشت سرمایه داشته باشید

بنابراین همیشه هزینه های اضافی را در نظر بگیرید.شاید یک باشد، اما در نهایت هدف این بود که از اجاره دادن، بازگشت سرمایه داشته باشید. سپس بسیار مهم است که به مستاجر مناسب اجاره دهید. مستاجری که به موقع پرداخت می کند و به خوبی از خانه شما مراقبت می کند. البته شما می توانید سعی کنید این را خودتان ترتیب دهید. اما یک نماینده اجاره همیشه می تواند در مورد قیمت اجاره بالاتر برای شما مذاکره کند.

خط آخر

علاوه بر این همه چیز را برای شما ترتیب می دهد، از جمله غربالگری نامزد و یک قرارداد اجاره صحیح قانونی، و در نتیجه شما را در برابر مستاجران اشتباه یا برای دردسر محافظت می کند.آیا می خواهید در مورد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بیشتر بدانید؟ یا ملکی در نظر دارید که می خواهید برای اجاره بخرید؟ یا آیا قبلاً یک ملک سرمایه گذاری خریداری کرده اید و می خواهید ما برای شما مستاجر پیدا کنیم.

اولین خانه خود را بخرید. درباره انگیزه خرید خانه برای اولین بار بیاموزید آنچه در مورد حساب پس انداز خانه اولی جدید باید بدانید خرید خانه دوم: چگونه  کار می کند اگر یک پیوند دارای یک ستاره  در انتهای آن باشد، به این معنی است که یک پیوند وابسته است و گاهی اوقات می‌تواند منجر به پرداختی به  متعلق به شود که به وب‌ سایت ما کمک می‌کند تا برای کاربرانمان رایگان بماند. توجه به این نکته مهم است که محتوای سرمقاله ما هرگز تحت تأثیر این پیوندها قرار نخواهد گرفت.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *