پیش خرید آپارتمان یکی از راه های صاحبخانه شده در ایران

سایر انواع مالیات بر دارایی، مانند مالیات 2 درصدی بر صاحبان زمین ، نیز در صورت خرید کاندو به عنوان یک خارجی اعمال نمی شود. مالیات های کامبوج نسبتا پایین است و در برخی موارد به ندرت اجرا می شود. فروش مسکن مهر بسیاری از مردم محلی حتی برای پرداخت ثبت نام نمی کنند – ما آن را نمی پذیریم، اما این در واقع واقعیت موجود در زمین است. توسعه دهندگان و نمایندگان املاک.

نحوه محاسبه مالیات آپارتمان خریداری شده توسط سازمان مالیات

کامبوج یک بازار مرزی است که به خودی خود چالش های منحصر به فردی را برای سرمایه گذاران ایجاد می کند. موانع زبانی، بوروکراسی دولتی، و توسعه دهندگان پنهان می توانند روند خرید ملک در کامبوج را پیچیده کنند. بنابراین، به عنوان یک خارجی، استخدام یک مشاور املاک در پنوم پن اغلب ضروری است. مشاوران املاک برای شما دفاتر دولتی را ترجمه کرده و با آنها سروکار خواهند داشت.

نکات قابل توجه قبل از سرمایه گذاری در املاک و خرید و فروش آپارتمان

اگر خمر صحبت نکنید یا با آداب و رسوم محلی آشنا نباشید، ممکن است دشوار باشد. چه از یک نماینده استفاده کنید یا نه، باید به دقت درباره توسعه دهنده ای که قصد خرید از آن را دارید تحقیق کنید. مانند سایر بازارهای مرزی ، شما فقط می‌خواهید از کسانی خرید کنید که سابقه کار با کیفیت بالایی دارند. برخی از بهترین توسعه دهندگان املاک در پنوم پن عبارتند از Creed Asia، Borey Peng Huoth Group و Shukaku.

پیش خرید آپارتمان یکی از راه های صاحبخانه شده در ایران

 آیا باید کاندو بخرم یا آپارتمان مغازه؟ برج ارکیده چیتگر خارجی هایی که می خواهند در ملک پنوم پن سرمایه گذاری کنند معمولاً دو گزینه را در نظر می گیرند – یک آپارتمان استاندارد یا یک آپارتمان فروشگاهی. همانطور که قبلا ذکر کردیم، آپارتمان های پنوم پن ممکن است بیش از حد قیمت داشته باشند. کاندومینیوم ها در مقایسه با بازده اجاره 6 تا 10 درصدی که در غیر این صورت از بازسازی یک آپارتمان مغازه به دست می آورید، بازده بالایی دریافت نمی کنند.

سلیقه مشتریان آپارتمان های مسکونی و اداری چگونه است؟

اگر مایل به انجام کار اضافی (حقوقی و غیره) هستید، می‌توانید از بازسازی آپارتمان مغازه سود زیادی به دست آورید، سپس اقدام به اجاره یا فروش مجدد آن کنید. در مقایسه با خرید کاندو در پنوم پن، واحدهای بازسازی نشده در ساختمان‌های قدیمی‌تر معمولاً نصف هزینه و دو برابر اندازه یک کاندوی تازه‌ساخت هستند. با این حال، قوانین مالکیت خارجی کامبوج، خرید یک آپارتمان مغازه‌ای را دشوارتر از یک کاندومینیوم با عنوان طبقه‌ای می‌کند.

نکات قابل توجه قبل از سرمایه گذاری در املاک و خرید و فروش آپارتمان

 اتباع خارجی می توانند مستقیماً مالک کاندو شوند، اما برای داشتن انواع دیگر ملک، باید یک شرکت هلدینگ زمین داشته باشند. با توجه به این تشریفات، باید در نظر بگیرید که آیا به دنبال اقامت دوم هستید یا یک سرمایه گذاری با بازگشت بهینه. مغازه ها برای خرید و بازسازی نیاز به زمان، تلاش و تعهد دارند. به طور خلاصه: آپارتمان‌های مسکونی در پنوم پن در مقایسه با آپارتمان‌ها یا دارایی‌های زمینی بازده کمتری دارند، اما خرید و داشتن آنها به عنوان یک خارجی بسیار آسان‌تر است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *