مزایا و شرایط ویژه خرید مسکن مهر در منطقه پرند

شروع گود برداری برخی از پروژه های منطقه 22 در سال جدید

نارضایتی عمومی از چنین قیمت های سرسام آور ملکی، دولت را به اجرای اقداماتی برای خنک کردن بازار سوق داده است. در ماه دسامبر، دولت خریداران املاک خارجی را با حق تمبر اضافی معادل 10 درصد ارزش ملک مورد ضرب و شتم قرار داد. این باعث شده است که قیمت املاک برای اولین بار در خرید مسکن مهر پرند سه سال اخیر 0.1٪ در ژانویه تا مارس امسال کاهش یابد.

بررسی سرعت پیشرفت پروژه های ساختمانی ارتش در چیتگر

قیمت بالای ملک در اسرائیل که از سال 2009 سومین بازار مسکن در جهان است، منجر به یک سری اعتراضات در ژوئیه 2011 شد که تظاهرکنندگان از دولت خواستند تا برای خنک کردن بازار مداخله کند. با این حال، کاهش نرخ بهره منجر به افزایش تقاضای ملک، وام های مسکن جدید صادر شده توسط بانک ها و افزایش کلی قیمت شده است. مجتمع عرفان هنگ‌کنگ به‌عنوان یک مرکز مالی بزرگ جهانی، سال گذشته از لندن پیشی گرفت.

ورود دولت به بازار مسکن و تلاش برای کاهش قیمت واحد های آپارتمانی

و به‌عنوان گران‌ترین بازار اجاره دفتر کار در جهان پیشی گرفت و میانگین قیمت یک خانه در مناطق مهم حدود 47500 دلار آمریکا در هر متر مربع یا 4400 دلار آمریکا برای هر فوت مربع بود. ثروت روزافزون مردم سرزمین اصلی چین، همراه با محدودیت‌های املاک در سرزمین اصلی چین، فروش مسکن مهر منجر به هجوم خریداران ثروتمند چینی به بازار مسکونی هنگ‌کنگ در سال‌های اخیر شده است.

شروع گود برداری برخی از پروژه های منطقه 22 در سال جدید

 به طوری که 30 درصد از خریداران این ملک لوکس، خریداران سرزمین اصلی چین هستند. به این ترتیب، در تلاشی برای خنک کردن بازار، اداره پولی هنگ کنگ اخیراً اقدامی را ارائه کرده است که به موجب آن خریدارانی که درآمد اصلی آنها در هنگ کنگ نیست، می‌خواهد در هنگام خرید خانه در هنگ کنگ، 10 درصد پیش پرداخت اضافی بپردازند. مجتمع عرفان چیتگر با این وجود، این مکان دومین مکان گران قیمت در جهان برای ملک است.

ساخت آپارتمان به روش های جدید و استفاده از فناوری های به روز

قیمت مسکن در شهرهای بزرگ پکن و شانگهای در 5 سال گذشته بیش از 110 درصد افزایش یافته است زیرا دومین اقتصاد بزرگ جهان رشد سریع اقتصاد خود را تجربه می کند. هزینه یک خانه در نواحی برجسته شانگهای 19400 دلار آمریکا به ازای هر متر مربع یا 1800 دلار آمریکا در هر فوت مربع است. هر فوت مربع 1600 دلار آمریکا ترس از حباب ملک، دولت چین را بر آن داشته است.

ورود دولت به بازار مسکن و تلاش برای کاهش قیمت واحد های آپارتمانی

خرید خانه های متعدد را در 2 سال گذشته محدود کند، نرخ بهره را افزایش دهد و الزامات ذخیره بانکی را افزایش دهد. با این حال، با وجود این اقدامات خنک کننده، قیمت مسکن در کشور هنوز از حد معقول فاصله دارد.

خط آخر

 سازندگان املاک کشور در سال جاری از افزایش فروش و افزایش ارزش بازار خود برخوردار بوده اند. بنابراین، هنگام نقل مکان به سنگاپور، ممکن است مشاهده شود که عوامل بسیاری وجود دارد که باید نه تنها در زمینه قیمت گذاری، بلکه در مسائل مالیاتی نیز در نظر بگیرید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *