سبک زندگی خود را در نظر بگیرید

دانستن به اندازه یادگیری در مورد جایی که باید سرمایه گذاری کنید بسیار مهم است. اعتقاد قوی ما این است که شما نباید در ملک بخرید.گاهی اوقات از نوشتن چنین مقالاتی لذت می بریم. اینترنت از سرمایه گذاران املاک، توسعه دهندگان و بازاریابان است که به شما می گویند کجا سرمایه گذاری کنید.دریافت مشاوره در مورد اینکه چرا سرمایه گذاری نکنید بسیار رایج است. دلیل آن ساده است: هیچکس با پیشنهاد اینکه پول خرج نکنید سودی به دست نمی آورد .

سبک زندگی خود را در نظر بگیرید

تنها جایی نیست که ما درمان در آن سرمایه گذاری نکنید را ارائه می‌دهیم.فروش مسکن مهر سال گذشته، مقاله مشابهی را در مورد نوشت . به طور گسترده ای خوانده شد و حدود 5٪ از جمعیت کل کشور آن را دیدند.املاک و مستغلات در در میان چندین کشور دیگر نیز از ما امتیاز منفی گرفتند.در بخش نظرات این نوع مقالات، هم سرمایه گذاران و هم افراد داخلی اغلب مخالفت شدید خود را بیان می کنند. شاید آنها فکر می کنند که از مشاوره ما ضرر می کنند.

تنوع اقتصادی از آخرین رکود

یا شاید آنها قبلاً در سرمایه گذاری کرده اند و می خواهند تصمیم خود را توجیه کنند.آنها حتی ممکن است از روی نگرانی واقعی عمل کنند. در هر صورت، ما همیشه خوشحالیم که در اینجا در نظر صادقانه ارائه دهیم. در اینجا سه ​​دلیل وجود دارد که چرا نباید در ملک بخرید.شگفت انگیز است که چگونه مردم می توانند گذشته نزدیک را به راحتی فراموش کنند. مغز انسان معمولاً در به خاطر سپردن درس های دهه گذشته یا سازگاری بر اساس آن خوب نیست.

تنوع اقتصادی از آخرین رکود

شاید این یکی از دلایلی باشد که هر هفت سال یک بار به همان قربانیان حمله می کنند. اکثر سرمایه گذاران ، اگر حتی در وهله اول درس عبرت بگیرند، مطمئناً تا آن زمان فراموش خواهند کرد.در سال به طور کلی بدتر از بسیاری از کشورهای دیگر آسیب دیدند. مردم محلی و مهاجران به طور یکسان گریختند زیرا سقوط اقتصادی کل تقریباً یک شبه رخ داد.ساکنان ، چه به دلیل بدهی یا دلایل دیگر، چنان عجله داشتند که از شهر خارج شوند، که اتومبیل های لوکس خود را بیرون فرودگاه رها کرد.

توسعه سریع اقتصادی

چرا وضعیت مالی به همراه قیمت ملک در تا این حد تحت تاثیر قرار گرفت؟پروژه سامان شما تا حد زیادی می توانید اقتصاد غیر متنوع آن را مقصر بدانید.بخش‌های املاک و مستغلات و انرژی معمولاً در طول رکود بیشتر از سایر بخش‌ها آسیب می‌بینند. البته آن صنایع سهم قابل توجهی در تولید ناخالص داخلی کشور دارند. نشانه های کوچکی از پیشرفت به سمت تنوع اقتصادی از آخرین رکود جهانی ایجاد کرد. با این حال، این حرکات به اندازه کافی خوب نیستند اخیراً بر تقویت بخش مالی خود متمرکز شده است.

توسعه سریع اقتصادی

مطمئناً بهترین صنعت در دوران رکود نیست.امروزه، فعالیت های وساختمانی بیش از 10 درصد از کل تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهند.در همین حال، طبق گفته دولت ، املاک و مستغلات 7 درصد دیگر به اقتصاد کمک می کند. اما به احتمال زیاد این اعداد دست کم گرفته شده اند.پیش بینی سخت است و ما تلاش نمی کنیم. با این اوصاف، بازار جهانی در املاک، سهام و تقریباً همه انواع دیگر دارایی‌ها اکنون به سیزدهمین سال متوالی خود نزدیک می‌شود.

خط آخر

رکود بعدی ممکن است فردا فرا نرسد، اما قطعاً در نهایت خواهد آمد.نکته ما این است: سابقه جدایی از هم از نظر مالی و هم از نظر اجتماعی در دوران رکود قبلی دارد. آیا واقعاً می خواهید در چنین بازاری املاک و مستغلات بخرید؟ اگر با یا جمعیت آن آشنا نیستید، ممکن است با نگاه کردن به افق چشمگیر مرکز شهر پر از صدها ساختمان اداری بلند مرتبه و املاک مسکونی شگفت‌انگیز باشد.اگرچه بسیاری از آنها عملا خالی هستند. نرخ اشغال مسکونی در است.

دفاتر در سطح بالاتری از این محدوده قرار دارند. آپارتمان های هتل حتی بدتر هستند.نرخ اشغال ضعیف دلیل اصلی پایین بودن قیمت ملک در بر اساس استانداردهای منطقه ای است. املاک و مستغلات در مکان های برجسته مانند تنها حدود در هر متر مربع است.پیاده روها فقط به خاطر گرمای بیرون خالی نیستند. با وجود افق معروف مرکز شهر و از دهه ، جمعیت شهر اصلاً زیاد نیست.در بالا بیشتر اشاره کردیم که ساخت و ساز یکی از مهم‌ترین عوامل تولید ناخالص داخلی است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *