آینده توسعه پایدار در املاک

همچنین باید حدود از قیمت فروش را واریز کنید. سند مالکیت تنها زمانی قابل انتقال قانونی است که دولت اجازه خرید را بدهد و وجوه تأیید شده باشد. اگر یک وکیل املاک در دارید که به امور شما رسیدگی می کند، آنها می توانند ملک را از طرف شما ثبت کنند.هنگام خرید ملک در، شما مشمول هزینه های انتقال، حق تمبر و عوارض قانونی می شوید. معمولاً توصیه می شود برای پوشش این هزینه های ثبت نام و هزینه های بالاتر از قیمت خرید را در نظر بگیرید.

آینده توسعه پایدار در املاک

باید پس از امضای اسناد قانونی برای ایمن سازی دارایی های خود در پرداخت شود فروش مسکن مهر و هزینه عوارض به ارزش بازار ملک بستگی دارد.توصیه های برتر هنگام خرید ملک درهنگام خرید ملک برای سرمایه گذاری در باید به نکات متحرک زیادی توجه کرد. به طور کلی، توصیه های زیر به خریداران بالقوه داده می شود:اطمینان حاصل کنید که ملک در میانه اختلاف مالکیت نیست، که برای املاک و مستغلات برای فروش در قبرس شمالی رایج است.

از ملک کوچک شروع کنید

از یک دلال یا خریدار مستقل بخواهید ملک را برای یافتن نشانه‌هایی که نشان می‌دهد در ملک بیش از حد فروخته شده‌اید بازرسی کند.فهرستی از هر گونه خسارت وارده به ملک و همچنین فهرستی از بازسازی یا ساخت و ساز مورد نیاز تهیه کنید دسترسی به آب و برق و خدمات را بررسی کنید، به خصوص اگر می خواهید برای اجاره خرید کنید از طریق سرمایه گذاری که به عنوان برنامه مهاجرت سرمایه گذار شناخته می شود .

از ملک کوچک شروع کنید

افراد واجد شرایط برای اقامت را واجد شرایط می کند مشروط بر اینکه ملک جدید را با حداقل ارزش خریداری کنند. این یکی از سریع‌ ترین و ساده‌ ترین برنامه‌های ویزای سرمایه‌ گذار در است، که در آن شما و خانواده نزدیکتان می‌توانید در کمتر از دو ماه اقامت را دریافت کنید.یکی از مزایای کلیدی این برنامه این است که شما و اعضای خانواده تان می توانید خانه دومی در یک کشور زیبا به دست آورید و به حق زندگی، کار و تحصیل در و همچنین سفر آزادانه به هر نقطه از دسترسی داشته باشید.

کسب در آمد

راه حل های جهانی شهروند چگونه می توانند کمک کنند کیان مهر پارس ما یک شرکت مشاوره بوتیک با سالها تجربه در ارائه راه حل های اقامت سفارشی و شهروندی با سرمایه گذاری برای خانواده های بین المللی هستیم. با دفاتر در سراسر جهان و یک تیم مجرب و عملی، ما به مشتریان از سراسر جهان کمک می‌کنیم یا خانه‌های خود را دریافت کنند و در عین حال مجموعه خود را با سرمایه ‌گذاری‌های قوی متنوع می‌کنیم.

کسب در آمد

می‌توانیم دسترسی به سرمایه‌ گذاری‌های دارایی را ساده ‌سازی کنیم، بینش‌های محلی را ارائه کنیم، به کمک حقوقی، برنامه‌ ریزی مالیاتی و موارد دیگر کمک کنیم همه اینها در عین حصول اطمینان از خدمات کارآمد، شخصی ‌شده و محرمانه اگر می خواهید در مورد خدمات سرمایه گذاری ملک در ما پرس و جو کنید، توصیه می کنیم با یکی از متخصصان املاک ما تماس بگیرید.سیاست حفظ حریم خصوصی ما را مشاهده کنید سوالات متداول در مورد املاک و مستغلات است.

خط آخر

املاک و مستغلات در مقایسه با سایر کشورها نسبتاً ارزان است. به عنوان مثال، یک ویلای سه خوابه می تواند حدود برای شما هزینه داشته باشد.هنگام خرید ملک از کشور، شما مشمول هزینه های مختلف ثبت نام، عوارض و عوارض تمبر می شوید. در حالی که گرفتن یک ملک خارجی یک تجربه ارزشمند است، اما همچنین یک فرآیند خسته کننده است که به اسناد اداری پیچیده و درک قوی از املاک و مستغلات نیاز دارد.

به دلایل مختلف دریافت ملک برای اجاره توصیه نمی شود. اولاً، توسط سازمان ملل به عنوان یک کشور به رسمیت شناخته نشده است. اختلاف طولانی مدت بین و به این معنی است که درگیری مداوم بین به رسمیت شناختن املاک برای فروش در وجود دارد. بسیاری از ساکنینی که مجبور به فرار از قبرس شمالی در طول درگیری های  شدند، هنوز ادعای حق مالکیت دارند، بنابراین احتمال اختلاف در مورد ملک خاصی که در قبرس شمالی خریداری می کنید زیاد است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *