معاملات عالی با نماینده مناسب

تا زمانی که تخصص یا پیمانکار متخصص را در تیم خود برای انجام چندین بازسازی به طور همزمان داشته باشید. یک ساختمان آپارتمان کوچک بخرید و یاد بگیرید که چگونه آن را مدیریت کنید یا یک مدیر ملک خوب پیدا کنید تا کار را برای شما انجام دهد.به یاد داشته باشید که هر ماه منجر به افزایش حقوق صاحبان سهام در ملک می شود، و این جدا از درآمدی است که به دست می آورید. اگر به شدت وام مسکن یک ملک را پرداخت کنید، می توانید بهبود بخشید. به عنوان مثال، هر خانه اجاره ای یک خانواده می رسید .

معاملات عالی با نماینده مناسب

ملکی که معلوم می شود به کار بسیار بیشتر از آنچه انتظار داشتید نیاز دارد چیست؟فروش مسکن مهر اگر ساختمان آپارتمان آنطور که انتظار می رود کار نمی کند چه؟ آن را بفروشید، بدهی خود را پرداخت کنید و سپس با پول نقدی که باقی مانده است، دوباره شروع کنید. در نهایت با ایجاد سبد املاک و مستغلات خود در املاک و مستغلات به دست خواهید آورد و می‌توانید ارزش خالص را در کمتر از پنج سال ببینید.اگر صاحب ده‌ها خانه اجاره‌ای هستید، برای خرید خانه‌های چند خانواری با مدیریت حرفه‌ای، آنها را بفروشید.

کسب درآمد غیر فعال

وقتی برای کسب درآمد واقعا غیرفعال آماده هستید، این یک مسیر است. فروش املاک به سرمایه گذاران دیگر و سرمایه گذاری در تراست های سرمایه گذاری املاک و مستغلات یا سهام ملکی که توسط دیگران مدیریت می شود، یکی دیگر از موارد دیگر است. درآمد مبتنی بر بهره از طریق سرمایه گذاری در اوراق وام مسکن اسکناس‌های وام مسکن می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی در املاک و مستغلات برای افرادی باشد که به دنبال  درآمد غیرفعال هستند.هنگام خرید یک برگه وام مسکن، ماهانه پرداخت هایی دریافت می کنید

کسب درآمد غیر فعال

شامل سود و اصل است. این یک جریان ثابت از درآمد است که از یک ملک اجاره ای دریافت می کنید، اما نیازی به نگهداری ملک مانند یک صاحبخانه نیست. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در سراسر کشور بسیار ساده تر است زیرا مجبور نیستید با قوانین محلی در مورد صدور مجوز املاک یا مالیات سر و کار داشته باشید. یادداشت وام مسکن مدت وام را مشخص می کند. شما می دانید چه مدت پرداخت وام را دریافت خواهید کرد و ممکن است 10 تا 30 سال باشد.

بازار هدف

ممکن است بتوانید با خرید از صاحب اوراق مضطرب، ارزش اسکناس وام مسکن را افزایش دهید. برج آسمان برای مثال، ممکن است یک یا ملک خانوادگی را پیدا کنید که از طریق تامین مالی مالک فروخته شده است. آن شخص خانه خود را فروخت، اما اکنون باید وام را مدیریت کند. آنها ممکن است به این پول نیاز داشته باشند، خواه به آنها اجازه خرید خانه جدید داده شود یا صرفاً پول نقد برای بازنشستگی خود دریافت کنند. در این موارد، شما اگر قبول کنند، شما سود و اصل وام را دریافت می کنید اما فقط برای آن پرداخت می کنید.

بازار هدف

دسته دیگر از فروشندگان ناامید، وام دهندگان خصوصی با وام گیرنده کند یا بدون پرداخت هستند. آنها درآمدی را که انتظار داشتند دریافت نمی کنند. آنها ممکن است تمایلی به سلب مالکیت یکی از اعضای خانواده با حقوق کم نداشته باشند. یا ممکن است ملک را پس نخواهند. شما می توانید این را با قیمتی بسیار کمتر از ارزش اسمی آنها خریداری کنید. با این حال، یا باید تلاش های جمع آوری را افزایش دهید یا ملک را سلب مالکیت کنید. فقط در صورتی که برنامه ای برای کسب درآمد از ملک دارید، چه آن را اجاره کنید.

خط آخر

آن را به شخص دیگری بفروشید یا ملک را دوباره توسعه دهید، چنین یادداشت هایی را خریداری کنید.این یکی دیگر از راه های اثبات شده برای کسب درآمد سریع در املاک و مستغلات برای ثروتمند شدن است. شکل خاصی از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. سرمایه گذار خانه ای می خرد، هزینه تعمیرات و نوسازی را پرداخت می کند و سپس ملک را برای سود می فروشد. این نوع سرمایه گذاری در املاک موضوع نمایش های واقعیت های متعدد است.

واقعیت این است که این شکل از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دارای ریسک بالایی است. اگر هزینه های توانبخشی را دست کم گرفته اید، ممکن است پول خود را از دست بدهید.اگر پول زیادی در ملک سرمایه گذاری می گذارید زیرا بازار هدف و انتظارات خریدار خود را درک نمی کنید، احتمالاً حاشیه سود املاک و مستغلات خود را از بین برده اید. فرقی نمی‌کند قیمت فروش، مشاور املاک، محله یا ظاهر ملک مشکل داشته باشد، هر ماه که خانه در بازار است، هزینه‌های حمل ملک را از حاشیه سود شما کم می‌کند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *