فرصت منحصر به فرد خرید ملک در مسکن مهر پرند با قیمت مناسب

تخصیص بودجه از طرف دولت برای ساخت آپارتمان مسکونی

نظر شما در مورد خرید ملک در استانبول اروپایی چیست؟ بسیاری از مردم این سمت از شهر را به عنوان مدرن ترین، توسعه یافته ترین و پیچیده ترین سمت شهر انتخاب می کنند و زندگی در آن با تجملات مشخص می شود و اگر هدف شما سرمایه گذاری در املاک و مستغلات باشد، سود بالا و فراوانی نصیب شما خواهد شد. فروش مسکن مهر پرند در این مقاله در مورد مهم ترین مناطق استانبول در سمت اروپایی صحبت می کنیم و به اطلاعات مهم دیگری در این زمینه اشاره می کنیم. در اینجا برخی از مزایای خرید ملک در استانبول اروپایی آورده شده است.

روند رو به رشد پروژه های ساختمانی و برج های چیتگر

یکی از دلایل اصلی سرمایه گذاری مردم در استانبول نزدیکی آن به اروپا است زیرا این شهر با پرواز کوتاهی از اکثر شهرهای بزرگ اروپایی فاصله دارد و آن را به مکانی ایده آل برای سرمایه گذاری تبدیل می کند. برای کسانی که به دنبال خانه یا ملک دوم در اروپا هستند. یکی دیگر از مزایای سرمایه گذاری در املاک استانبول امکان اجاره است. به دلیل محبوبیت آن به عنوان یک مقصد گردشگری، همیشه تقاضای زیادی برای آن وجود دارد – به خصوص در سمت اروپایی که بیشتر جاذبه های شهر در آن قرار دارند.

سرمایه گذاری در آپارتمان های اداری و تجاری

قسمت اروپایی استانبول دارای مناطق مهم بسیاری است که هزاران خریدار را از خارجی ها و محلی ها جذب می کند که مهمترین آنها عبارتند از: باشاکشهیر یکی از محبوب ترین مناطق استانبول برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. این منطقه مزایای بسیاری از جمله موقعیت استراتژیک، زیرساخت های مدرن و طیف وسیعی از خدمات و امکانات تفریحی پروژه دیپلمات چیتگر را برای خریداران ارائه می دهد. به لطف این عوامل، باشاکشهیر مکانی ایده آل برای خرید املاک و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است.

تخصیص بودجه از طرف دولت برای ساخت آپارتمان مسکونی

در باشاکشهیر تصمیم عاقلانه ای است که می تواند بازدهی عالی را به همراه داشته باشد. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری با بازده بالقوه بالا هستید، به دنبال املاک و مستغلات در نباشید. این منطقه به سرعت در حال رشد استانبول به دلیل قیمت های رقابتی و موقعیت مرکزی خود، خریداران را از سراسر جهان جذب می کند. چه به دنبال خرید یک آپارتمان برای خود و چه برای اجاره هستید، یک انتخاب عالی است.

فروش و پیش فروش واحد مسکونی از طریق کارگزاری

خرید ملک در باهچه شهیر استانبول مزایای زیادی دارد و این منطقه به طور مداوم در حال رشد و توسعه است، به این معنی که پتانسیل زیادی برای افزایش ارزش املاک و مستغلات وجود دارد و علاوه بر این، این منطقه با حمل و نقل و زیرساخت عالی خدمات رسانی می کند. آن را به مکانی بسیار مناسب برای زندگی تبدیل می کند. همچنین امکانات رفاهی و امکانات زیادی در این منطقه وجود دارد که آن را به مکانی عالی برای زندگی خانواده ها تبدیل می کند.

 قیمت املاک و مستغلات در مقایسه با سایر مناطق استانبول بسیار مناسب است و آن را به یک سرمایه گذاری عالی تبدیل می کند. شکی نیست که خرید ملک در استانبول در محدوده سارییر یک معامله سودآور است و با اجاره ملک به گردشگران و یا حتی فروش مجدد آن سود زیادی به همراه خواهد داشت. این منطقه در استانبول به دلیل قیمت بالای املاک و مستغلاتش معروف است که آن را به یک منطقه سرمایه گذاری عالی تبدیل می کند.

سرمایه گذاری در آپارتمان های اداری و تجاری

حرف آخر

مکان نیز بسیار محبوب است، زیرا در سمت اروپایی با منظره ای عالی از تنگه بسفر قرار دارد و علاوه بر آن، ارزش املاک آن در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است و آن را به سرمایه گذاری جذاب تری تبدیل کرده است. یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است، به دلیل موقعیت مکانی آن زیرا این منطقه در وسط سمت اروپایی استانبول واقع شده است.

از دو بزرگراه (TEM و E5) و خط متروبوس به راحتی قابل دسترسی است. علاوه بر این، قیمت املاک و مستغلات در منطقه به طور قابل توجهی در حال افزایش است و بنابراین یک فرصت سرمایه گذاری است که می توان از آن استفاده کرد و به طور جدی در مورد آن فکر کرد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *