مزایا و شرایط ویژه خرید مسکن مهر در منطقه پرند

قیمت خرید و پیش خرید آپارتمان

اگر مطمئن نیستید که آیا زمان خوبی برای خرید خانه است یا باید تا سال 2023 صبر کنید، آخرین روند مسکن در ماه قبل را بررسی کنید . خرید خانه سخت تر می شود زیرا قیمت ها سال به سال افزایش می یابد، و نرخ وام مسکن در سال 2022 افزایش می یابد. در عین حال، قیمت های مصرف کننده در همه چیز نیز در حال افزایش است و باعث می شود پس انداز پول برای خرید مسکن مهر بعدی دشوارتر شود.

آیا زمان خوبی برای خرید خانه است یا باید تا سال 2023-2024 صبر کنیم

در تلاش برای کاهش تورم، فدرال رزرو در حال افزایش نرخ بهره است. فدرال رزرو در نشست نوامبر 2022 محدوده هدف نرخ وجوه فدرال را 75 واحد در ثانیه به 3.75٪ -4٪ افزایش داد. این ششمین افزایش متوالی نرخ بهره و چهارمین افزایش متوالی سه چهارمی را نشان می‌دهد که هزینه‌های استقراض را به بالاترین حد خود از سال 2008 رسانده است. این تصمیم مطابق با پیش‌بینی‌های بازار بود.

سیاست دولت در تعرفه های مشاوران املاک

سیاستگذاران همچنین گفتند که افزایش مستمر در محدوده هدف مناسب خواهد بود و هنگام تصمیم‌گیری در مورد اندازه، انباشته شدن سیاست‌های پولی، تأخیرهایی که سیاست پولی بر فعالیت‌های اقتصادی و تورم تأثیر می‌گذارد، و تحولات اقتصادی و مالی را در نظر خواهند گرفت. بیشتر افزایش می یابد.

این پیام می تواند نشان دهنده افزایش کمتر نرخ بهره در ماه دسامبر باشد، اما در خلال کنفرانس مطبوعاتی رئیس پاول همچنین خاطرنشان کرد که سطح نهایی نرخ های بهره بالاتر از انتظارات قبلی خواهد بود. فدرال رزرو قصد دارد به یک سیاست پولی دست یابد که به اندازه کافی محدود کننده باشد تا تورم را به 2% برگرداند که همچنان در بالاترین حد خود در 40 سال گذشته باقی می ماند.

سیاست دولت در تعرفه های مشاوران املاک هنگام خرید و فروش مسکن مهر

فشار فروش آپارتمان با سرد شدن بازار مسکن

اثر تجمعی این افزایش شدید نرخ ها، بازار مسکن را سرد کرده و باعث کندی اقتصاد شده است، اما کمک چندانی به کاهش تورم نکرده است. اگرچه فدرال رزرو نرخ وام مسکن را کنترل نمی کند، اما تأثیر موجی بر صنعت وام مسکن دارد. افزایش نرخ اخیر با افزایش نرخ اصلی مطابقت دارد و بلافاصله هزینه های تامین مالی را برای بسیاری از اشکال استقراض مصرف کننده افزایش می دهد. از طرف دیگر، نرخ های بهره بالاتر همچنین به این معنی است که پس انداز کنندگان پول بیشتری از سپرده های خود به دست خواهند آورد.

علاوه بر این، مصرف کنندگان بیشتری همچنان انتظار دارند که نرخ وام مسکن در 12 ماه آینده افزایش یابد. سهم پاسخ دهندگانی که معتقدند نرخ ها افزایش می یابد تقریباً 11 برابر بیشتر از سهم پاسخ دهندگانی است که معتقدند نرخ ها کاهش می یابد. با این حال، خریداران بیشتری انتظار دارند قیمت مسکن در 12 ماه آینده کاهش یابد که این امر بر برنامه‌های فعلی برای خرید مسکن مهر پرند به نفع تعویق برنامه‌ها به آینده تأثیر منفی می‌گذارد.

خط آخر

در سال 2022، افزایش نرخ‌های وام مسکن بر قیمت‌های بی‌سابقه مسکن انباشته می‌شود و حتی خریداران بالقوه بیشتری را از بازار داغ مسکن خارج می‌کند. از نظر تاریخی، افزایش نرخ‌های بهره باعث می‌شود خریداران احتمالی بیشتری خرید را به تاخیر بیاندازند و افزایش اخیر در شرایط تامین مالی منجر به کاهش درخواست‌های وام مسکن شده است.

فشار فروش آپارتمان با سرد شدن بازار مسکن و کاهش توان خرید

قیمت‌ها در سال 2022 کاهش نمی‌یابد. پیش‌بینی‌های مختلف کارشناسان نشان می‌دهد که سال 2022 بازار مسکن فروشندگان معتدل باقی خواهد ماند و ارزش خانه‌ها ممکن است همچنان تک رقمی شود. در حالی که نگرانی های مربوط به مقرون به صرفه بودن همچنان در حال رشد است، نرخ های پایین وام مسکن، افزایش پس انداز، و تقویت بازار کار، همگی در دسترسی بیشتر به مالکیت خانه برای تعداد زیادی از خریداران احتمالی کمک می کنند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *