تخمین ارزش مسکن توسط کارشناسان املاک

برخی کارشناسان تخمین می‌زنند که یک چهارم خانه‌های موجود تا سال 2040 به دلیل خروج از خانه‌های خود یا در نهایت مرگ، به فروش می‌رسند. خانه‌ها نیز زمانی فهرست می‌شوند که مردم یک خانه را می‌فروشند و خانه‌ای دیگر را می‌خرند، اما این تأثیر خالص صفر بر عرضه کل مسکن دارد، زیرا آنها خانه‌ای را در جای دیگری از بازار خارج می‌کنند.

عوامل موثر بر عرضه در بازار مسکن

ساخت خانه جدید

تعداد خانه های جدید برای فروش مسکن مهر پرند از نظرسنجی از سازندگان بدست می آید که اداره سرشماری ایالات متحده برای محاسبه این تعداد انجام می دهد.تغییرات ساخت خانه جدید بسته به موارد زیر است:

  • سازندگان چقدر مطمئن هستند که می توانند خریدار پیدا کنند
  • سازندگان چقدر راحت می توانند کارگران و مصالح مورد نیاز خود را تهیه کنند
  • چقدر هوا برای ساخت و ساز خوب است

سیاست های دولت

سیاست های فدرال و محلی هر دو تأثیرات مهمی بر عرضه و تقاضا در بازار املاک و مستغلات دارند. به گفته فردی مک، کنترل‌های منطقه‌بندی و مخالفت با ساخت‌وسازهای جدید توسط ساکنان محلی با نگرش‌های Not-In-My-Back-Yard (NIMBY) در مناطق خاص، توسعه را کند می‌کند. به این دلیل است که NIMBYism می تواند به تصمیمات محلی برای جلوگیری از توسعه کمک کند.

توجه داشته باشید

قوانین محلی همچنین ممکن است ارتفاع ساختمان یا تعداد خانه های مجاز برای ساخت در هر هکتار را محدود کند، که عرضه خانه ها را کاهش می دهد و آنها را ارزان تر می کند. برای کمک به افزایش عرضه مسکن، دولت جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، برنامه ای را در سال 2022 راه اندازی کرد که از دولت های ایالتی و محلی حمایت می کند که در صورت اصلاح سیاست های کاربری زمین خود برای ارتقای تراکم مسکن، از جمله اهداف دیگر، برای دریافت بودجه حمل و نقل فدرال درخواست دهند.

عوامل موثر بر تقاضای مسکن

تقاضای مسکن نیز تحت تأثیر نیروهای مختلف اقتصادی و اجتماعی است که بر مشاغل املاک و مستغلات تأثیر می گذارد.

پایان رکود در بازار مسکن با رشد اقتصادی و افزایش تقاضای خرید مسکن مهر پرند

نرخ بهره وام مسکن

نرخ بهره فاکتورهای اصلی در میزان هزینه ای است که خریداران می توانند برای خانه ها بپردازند و خواهند پرداخت. زمانی که نرخ وام مسکن پایین است، برای تامین مالی یک خانه هزینه زیادی نمی برد. این بدان معناست که خریداران خانه می توانند خانه های گران تری را با همان بودجه ماهانه بخرند.

به عنوان مثال، یک خریدار با 40000 دلار برای پیش پرداخت و 1500 دلار بودجه ماهانه برای پرداخت وام مسکن می تواند خانه ای به ارزش 412242 دلار با نرخ بهره بسیار پایین 2.65 درصد برای وام مسکن ثابت 30 ساله که در ژانویه 2021 حاکم بود خریداری کند. به فردی مک. همین خریدار فقط می‌توانست خانه‌ای به ارزش 310122 دلار با نرخ بهره معمولی 5.3 درصدی ارائه شده در جولای 2022 بخرد.

پرداخت ماهانه خود را محاسبه کنید

پرداخت ماهانه وام مسکن شما به قیمت خانه، پیش پرداخت، مدت وام، مالیات بر دارایی، بیمه صاحب خانه و نرخ بهره وام (که به شدت به امتیاز اعتباری شما بستگی دارد) بستگی دارد. خرید مسکن مهر پرند از ورودی های زیر استفاده کنید تا متوجه شوید که پرداخت ماهانه وام مسکن شما در نهایت چه می تواند باشد.

بسط دادن

از آنجا که آنها می توانند تأثیر زیادی بر پرداخت ماهانه وام مسکن داشته باشند، نرخ وام مسکن به تنهایی می تواند به طور قابل توجهی تقاضا برای خانه ها را تغییر دهد. در سال 2022، تلاش‌های فدرال رزرو برای مهار تورم با افزایش نرخ‌های بهره باعث افزایش نرخ‌های وام مسکن شد.

فروش مسکن مهر پرند زیر قیمت بازار مسکن همراه با وام

نرخ بهره برای وام‌های مسکن با نرخ ثابت معمولاً همراه با بازده اوراق قرضه 10 ساله بالا یا پایین می‌رود ، که به نوبه خود اگر معامله‌گران اوراق قرضه فکر کنند فدرال رزرو به شدت نرخ‌های بهره را افزایش خواهد داد، افزایش می‌یابد. افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به تقاضا لطمه زد و فروش مسکن را کاهش داد – اگرچه قیمت ها به دلیل عرضه محدود به افزایش ادامه دادند. 2

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *