کلاهبرداری امداد سلب مالکیت

در کلاهبرداری امداد سلب مالکیت ، کلاهبرداران افرادی را که در آستانه توقیف خانه‌هایشان هستند، هدف قرار می‌دهند. یک شرکت ممکن است دست به دست شود و قول دهد که سلب حق اقامه دعوی را متوقف کند یا وام را در ازای پرداخت اولیه تغییر دهد. این نوع کلاهبرداری به ویژه ویرانگر است.

 زیرا نه تنها قربانی نمی تواند پول خود را پس بگیرد، بلکه فروش مسکن مهر رباط کریم همچنان در خطر از دست دادن خانه خود است. به عنوان مثال، اگر فردی که ادعا می کند وکیل است با شما تماس گرفته است، وب سایت نوار ایالت خود را بررسی کنید تا مشخص کنید آیا آن شخص قانونی است یا خیر.

انواع کلاهبرداری در بازار املاک و مستغلات

کلاهبرداری با وام

در یک کلاهبرداری با وام، کلاهبرداران قربانیان را متقاعد می‌کنند که خانه‌های خود را به طور مکرر تامین مالی کنند و هزینه‌ها و امتیازهای بالایی را برای هر تراکنش دریافت کنند. در نتیجه، وام گیرنده با پرداخت وام های بالایی که توانایی پرداخت آن را ندارند و دارایی محدودی در خانه خود خواهد داشت. سالمندان اغلب قربانی این نوع کلاهبرداری ها می شوند، زیرا آنها اغلب دارای ارزش سهام قابل توجهی در خانه های خود هستند.

 بدون اینکه متوجه شوند از آنها سوء استفاده می شود، به راحتی می توانند قربانی هنرمندان کلاهبردار شوند. برای محافظت از خود، صاحبان خانه های قدیمی فقط باید با وام دهندگانی که می شناسند و به آنها اعتماد دارند کار کنند. و در صورت امکان، آنها باید یک دوست یا یکی از اعضای خانواده داشته باشند که قبل از اتخاذ این نوع تصمیمات مالی با او مشورت کنند.

کلاهبرداری املاک تجاری

کلاهبرداری در املاک تجاری اغلب پیچیده است و می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از اسناد جعلی گرفته تا اظهارات نادرست. با این حال، یکی از رایج ترین انواع کلاهبرداری در املاک تجاری، سوء استفاده از وجوه است. این زمانی اتفاق می‌افتد که وام‌گیرنده وجوهی را که از یک وام یا پرداخت دریافت کرده است به هزینه‌ای که برای آن تأیید نشده است هدایت می‌کند.

 به عنوان مثال، اگر یک شرکت مدیریت املاک پرداخت‌های اجاره را جمع‌آوری کند و از آن وجوه برای پرداخت ملک دیگری استفاده کند، این یک سوء استفاده از وجوه است. کلاهبرداری املاک تجاری و فروش مسکن مهر پردیس نیز اغلب شامل ارائه نادرست است. به عنوان مثال، ارائه اسناد جعلی یا ارائه صورت های مالی نادرست.

کلاهبرداری بازرسی خانه

بازرسی خانه برای فرآیند خرید و فروش خانه حیاتی است زیرا وام دهنده از این طریق تضمین می کند که شما ارزش بازار منصفانه را برای خانه پرداخت می کنید. در یک کلاهبرداری بازرسی خانه، یک ارائه دهنده فاقد صلاحیت بازرسی را انجام می دهد و مشکلات احتمالی خانه را پنهان می کند. برای جلوگیری از این نوع کلاهبرداری، حتما سوالات زیادی بپرسید و به دنبال نشانه های بی نظمی باشید. مطمئن شوید که بازرس می تواند به تمام قسمت های ملک دسترسی داشته باشد و از شما بخواهد که گزارش را بررسی کند.

کلاهبرداری اجاره ای

اکثر مستاجران برای یافتن یک آپارتمان یا خانه اجاره ای جدید به دنبال اینترنت هستند. کلاهبرداران اغلب با فهرست کردن املاکی که در واقع وجود ندارند، از این مزیت استفاده می کنند تا وام گیرندگان را فریب دهند تا برای آنها پول ارسال کنند. در مواقع دیگر، کلاهبرداران با ارسال اجاره‌ای با کیفیت پایین و قیمت بالا، طعمه‌ای را انجام می‌دهند.

فروش مسکن مهر صفادشت و اندیشه با پیش پرداخت 500 میلیون

برای جلوگیری از کلاهبرداری های اجاره ای، ایده خوبی است که عکس های لیست را برای واترمارک MLS بررسی کنید. همچنین بهتر است قبل از موافقت با اجاره ملک، شخصاً از آن بازدید کنید. و هرگز نباید چیزی را امضا کنید یا تا زمانی که ملک را ندیده اید، پول ارسال نکنید.

کلاهبرداری عنوان یا سند

کلاهبرداری مالکیت یا سند شامل انتقال غیر ارادی مالکیت بدون اطلاع مالک است. فرد دیگری ممکن است سعی کند مالکیت ملک را به شخص دیگری منتقل کند یا با استفاده از آن ملک به عنوان وثیقه، پول قرض کند. این نوع کلاهبرداری جدی است زیرا قربانی ممکن است در نتیجه خانه خود را از دست بدهد. حتی اگر صاحب خانه خانه خود را از دست ندهد، کلاهبرداری مالکیت می تواند مشکل گران قیمتی برای رفع آن باشد.

چگونه از کلاهبرداری املاک و مستغلات جلوگیری کنم؟

از آنجا که کلاهبرداران اغلب از فناوری پیشرفته استفاده می کنند و به صورت دیجیتالی با قربانیان خود تعامل دارند، اجتناب از کلاهبرداری املاک و مستغلات می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، مهم است که مراقب محافظت از اطلاعات شخصی و حساب های بانکی خود باشید. در اینجا چند تاکتیک وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از کلاهبرداری املاک و مستغلات استفاده کنید:

با یک متخصص دارای مجوز مشورت کنید:

 فقط با بنگاه‌های املاک و وام‌دهندگان دارای مجوز کار کنید که به آنها اعتماد دارید. اگر شخصی با شما تماس گرفت، بررسی کنید که همان چیزی است که می‌گوید. اطلاعات شخصی خود را ایمن نگه دارید: هرگز اطلاعات شخصی یا مالی خود را به کسی که به او اعتماد ندارید ندهید. اطلاعات مالی را از طریق ایمیل یا لینک های وب سایت ارائه نکنید.

از هزینه های اولیه خودداری کنید:

 هرگز برای خدماتی که به خانه خود انجام می دهید پولی را از قبل پرداخت نکنید، به خصوص اگر به نظر می رسد آن شخص به شما فشار می آورد. مراقب تغییرات لحظه آخری باشید: اگر در حال خرید خانه هستید و اخباری مبنی بر فروش مسکن مهر صفادشت تغییر لحظه آخری دریافت می کنید، برای بررسی واقعی بودن آن وقت بگذارید. عجولانه یا از روی احساسات رفتار نکنید.

از معاملات خارج از بازار خودداری کنید: و در نهایت، انجام معاملات خارج از بازار، مهم نیست که معامله چقدر خوب باشد، هرگز ایده خوبی نیست.

چگونه یک کلاهبرداری مشکوک در املاک و مستغلات را گزارش کنم؟

اگر مشکوک هستید که قربانی یک کلاهبرداری املاک و مستغلات شده اید، باید آن را به مقامات مربوطه گزارش دهید. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید انجام دهید:

  • با ارائه دهنده خدمات وام مسکن خود تماس بگیرید
  • کلاهبرداری املاک و مستغلات را به سازمان مجری قانون محلی خود گزارش دهید
  • با کمیسیون تجارت فدرال شکایت کنید
فروش مسکن مهر هشتگرد زیر قیمت واقعی بازار مسکن برای خانه اولی ها
خط آخر: در برابر کلاهبرداری های املاک هوشیار باشید

کلاهبرداری املاک یک واقعیت ناگوار است، اما لازم نیست قربانی آن شوید. فقط با متخصصان واجد شرایطی کار کنید که به آنها اعتماد دارید و با برخی از علائم هشدار دهنده رایج تقلب در وام مسکن آشنا هستید و اگر فکر می کنید درگیر کلاهبرداری املاک و مستغلات بوده اید، حتماً بلافاصله با مقامات تماس بگیرید.

 برای محافظت از خود در برابر این نوع کلاهبرداری، هرگز موافقت نکنید که برای خدماتی که تکمیل نشده است، پیش پرداخت به یک شرکت پرداخت کنید و مطمئن شوید که در مورد فرد یا شرکتی که قول کمک به شما را می دهد، دقت لازم را انجام می دهید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *