چگونه لیست قیمت خانه را تعیین کنیم

وقتی نوبت به فروش خانه در تهران بزرگ می رسد، استراتژی قیمت گذاری مناسب خانه می تواند فروش خانه شما را شکست دهد یا شکست دهد. این وبلاگ که در مورد استراتژی‌های قیمت‌گذاری خانه در منطقه تهران بزرگ است و بهترین راه‌ها برای چگونگی تعیین قیمت فهرست‌بندی که منجر به بهترین سناریوی فروش برای شما می‌شود، توضیح می‌دهد توسط مشاورین مسکن باراکا نوشته شده است.

استراتژی های قیمت گذاری خانه توسط فروشنده و کارشناسان املاک

ما مزایا و معایب هر استراتژی را بررسی می کنیم تا بتوانید بهترین قیمت فهرست را برای اهداف خود تعیین کنید. ما همچنین نکاتی را برای انتخاب استراتژی قیمت گذاری خانه که منجر به فروش بالای دلاری می شود، پوشش می دهیم. این موضوع مهم است، زیرا اگر قیمت بسیار بالایی داشته باشید، خطر ماندن طولانی مدت در بازار را دارید.

 اما قیمت بسیار پایین است و شما در خطر باقی ماندن پول روی میز هستید. استراتژی‌های قیمت‌گذاری خانه واقعاً یک هنر هستند، بنابراین مهم است که مشاور مسکن مناسب را در ایران پیدا کنید تا بهترین استراتژی قیمت‌گذاری خانه را بر اساس اهداف املاک و مستغلات خود تعیین کنید.

نحوه تعیین قیمت فهرست برای یک خانه

تعیین قیمت فهرست شما، همچنین به عنوان قیمت درخواستی شما شناخته می شود، بخش مهمی از اطمینان از جذب خریدار مناسب برای ارائه پیشنهاد است. دریافت قیمت فهرست خود از همان ابتدا، فروش سریع‌تر و احتمالاً بهترین قیمت فروش را که بازار متحمل خواهد شد، تضمین می‌کند. درک ارزش تخمینی بازار ایران برای خانه شما بر اساس فروش های مشابه اخیر، اساس همه استراتژی های قیمت گذاری خانه است. فروش‌های قابل مقایسه اخیر زمینه را برای آنچه می‌توانید انتظار داشته باشید که خریدار برای املاک در بازار فعلی پرداخت کند، تعیین می‌کند.

از آنجا، شما قادر خواهید بود ملک خود را به طور مقایسه ای تجزیه و تحلیل کنید و همچنین به هر گونه ملاحظاتی در رابطه با شرایط بازار در حال افزایش یا کاهش برای تعیین قیمت فهرست در ارزش بازار، بالاتر از ارزش بازار، یا کمتر از ارزش بازار بسته به جدول زمانی و اهداف در اینجا به رایج ترین استراتژی های قیمت گذاری خانه که در بازار املاک و مستغلات می بینیم نگاهی می اندازیم:

ارائه خدمات مشاوره فنی در حوزه املاک و مستغلات

استراتژی قیمت گذاری شماره 1: قیمت زیر ارزش بازار

شرایط بازار را در نظر بگیرید اینکه آیا این استراتژی را انتخاب می کنید یا نه، تا حد زیادی به بازار بستگی دارد.

  • آیا در حال حاضر سناریوهای متعدد پیشنهادی زیادی می بینید؟
  • آیا خریداران این واقعیت را درک می کنند که قیمت فهرست و ارزش بازار ممکن است بسیار متفاوت باشد؟
  • آیا در بازاری در حال نزول هستید که فروش سریع (حتی کمتر از ارزش بازار امروز) به سود بیشتری نسبت به زمانی که برای شروع قیمت بسیار بالایی داشته باشید و بازار همچنان به نزول خود ادامه دهد، به همراه دارد؟

بیایید یک بازار داغ در مقابل یک بازار خنک کننده و نحوه اعمال این استراتژی برای هر یک را بررسی کنیم.

استراتژی قیمت گذاری قیمت گذاری در بازار داغ

اگر در یک بازار داغ هستید، احتمالاً بازاری با عرضه کم و تقاضای بالا را تجربه می کنید. بنابراین، به نوبه خود، افزایش قیمت ها از فروش به فروش به دلیل چندین پیشنهاد دریافت شده است. از آنجایی که عرضه کم است، صرف نظر از اینکه خانه شما 10/10 است یا نیاز به محبت دارد، خریداران ممکن است کمی بخشنده تر از رقابت بیشتر باشند – به خصوص اگر به خانه نیاز داشته باشند و مایل به مصالحه باشند.

 خواسته های آنها در مقابل نیازها

علاوه بر این، آنها احتمالاً این واقعیت را درک می کنند که اگر خریداران دیگری برای نوشتن یک پیشنهاد به ملک علاقه مند هستند، این یک کالای “گرم” است و احتمالاً حداقل ارزش لیست قیمت را دارد. در بازار داغی که اکثر خانه‌ها بالاتر از قیمت فهرست به فروش می‌رسند، اکثر خریداران می‌دانند که قیمت فهرست و ارزش بازار گاهی اوقات دو عدد بسیار متفاوت هستند و از قبل آموزش دیده‌اند که هنگام تخمین قیمت فروش، وزن بیشتری بر فروش‌های گذشته خود بگذارند.

 خانه های کشور ایران در این شرایط، فهرست کردن زیر ارزش بازار ریسک کمتری دارد، زیرا ذهنیت خریدار از قبل تنظیم شده است که در صورت وقوع یک سناریوی چند پیشنهاد، باید انتظار پرداخت بالاتر از قیمت فهرست را داشته باشند. در نهایت، قیمت فهرست یک استراتژی است و همیشه با ارزش بازار برابری نمی کند، اما بسیار مهم است که خریدار نیز از این موضوع آگاه باشد و نه فقط فروشنده.

 به همین دلیل است که هنگام در نظر گرفتن استراتژی فهرست بندی زیر ارزش بازار، توجه به انتظارات خریدار و بازار فعلی برای جلوگیری از خطر باقی ماندن پول روی میز مهم است. با این حال، به خاطر داشته باشید که این استراتژی همیشه کار نمی کند (حتی در یک بازار داغ)، و می تواند خیلی سریع نتیجه معکوس داشته باشد.

پیشنهادات معقولانه که فروشندگان باید بدهند

به عنوان فروشنده ای که از این استراتژی در بازار داغ استفاده می کند، باید بپذیرید که این امکان وجود دارد که هیچ کس در شب پیشنهاد ظاهر نشود. علاوه بر این، حتی اگر چندین پیشنهاد دریافت کنید، باید خود را برای این احتمال آماده کنید که ممکن است به اندازه‌ای که انتظار داشتید نباشند. یا حتی اگر قیمت بسیار پایینی داشتید، مایل به مذاکره به همان میزانی هستید که امیدوار بودید.

سرمایه گذاری در بازار مسکن با خرید و پیش خرید واحد های آپارتمانی

 در نهایت، اگر این استراتژی را دنبال می‌کنید، تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است: قیمت خیلی پایین نگذارید. برای فروشنده بسیار خطرناک است، زیرا غیر معمول است که خریدار ده ها یا صدها هزار دلار بالاتر از قیمت فهرست ارائه دهد، صرف نظر از تعداد پیشنهاداتی که دریافت کرده اید. من توصیه می کنم که از این استراتژی فقط در یک پنجره قیمت معقول استفاده کنید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *