یک خانه کوچک می تواند دنج باشد

 وقتی به خانه‌ای در کشور ایران فکر می‌کنید که احساس گرما و دنج می‌کند، احتمالاً فضای غارنشینی به ذهنتان خطور نمی‌کند – این به این دلیل است که وقتی در فضای کوچک‌تری هستیم، طبیعتاً به سمت یکدیگر جذب می‌شویم. خانه های کوچکتر می توانند به جمع شدن خانواده ها کمک کنند.

چرا خانه ها و آپارتمان های کوچک دوست داشتنی هستند؟

یک خانه کوچک می تواند جادار به نظر برسد

 فقط به این دلیل که ردپای کلی خانه کوچک است به این معنی نیست که باید از درون کوچک به نظر برسد. یک خانه کوچکتر در تهران که به خوبی طراحی شده باشد می تواند به همان اندازه بزرگ (اگر نه بیشتر) در داخل نسبت به یک خانه بسیار بزرگتر با پلان طبقه نامناسب احساس شود.

یک خانه کوچک فضای بیشتری را در خارج از منزل باقی می گذارد

 اگر رویای داشتن یک باغ زیبا یا یک فضای سرگرم کننده در فضای باز دوست داشتنی را در تهران دارید، داشتن خانه ای با ردپای کوچکتر می تواند فضای بیرونی بیشتری را که می خواهید به شما ارائه دهد . با در نظر گرفتن مقدار کمتری از کل زمین، یک خانه کوچکتر فاصله و حریم خصوصی بیشتری را از همسایگان به شما می دهد.

یک خانه کوچک هزینه کمتری برای گرم کردن و خنک کردن دارد

 این ریاضی ساده است: هرچه فوت مربع بیشتری داشته باشید، گران‌تر نگه‌داشتن خانه‌تان در دمای راحت خواهد بود. گرمایش و سرمایش خانه‌های کوچک‌تر هزینه کمتری دارند – که به ویژه اگر در منطقه‌ای با دمای شدید فصلی زندگی می‌کنید بسیار مهم است.

یک خانه کوچک راحت تر است

 اگر تازه کار را در ایران شروع کرده اید، هزینه تجهیز اولین خانه شما در تهران می تواند به سرعت افزایش یابد، به خصوص اگر آن خانه هزاران فوت مربع فضای زندگی برای پر کردن داشته باشد. یک خانه کوچک (یا کاندو یا آپارتمان) با مساحت کمتری برای پر کردن به این معنی است که می‌توانید روی خرید چیزهایی که دوست دارید تمرکز کنید، نه اینکه بودجه خود را صرفاً برای خرید چیزی در هر اتاق افزایش دهید.

افزایش تقاضا برای خرید و اجاره آپارتمان های کوچک

یک خانه کوچک می‌تواند به شما اجازه دهد تا از پوشش‌های باکیفیت‌تر استفاده کنید

 به یک اجاق گاز یا مواد مخصوص میز آشپزخانه توجه کرده اید؟ در یک فضای بزرگ، هزینه های مواد می تواند به سرعت افزایش یابد. اما در یک آشپزخانه جمع و جور، ممکن است بتوانید لوازم و وسایل گران قیمت را بخرید، زیرا منطقه ای که باید بپوشانید بسیار کوچکتر است.

یک خانه کوچک می تواند پول برای چیزهای دیگر آزاد کند

به نظر مسکن باراکا انتخاب یک خانه کوچکتر می تواند هزینه های مالی شما را برای پوشش سایر چیزهایی که برای شما مهم هستند، مانند ماجراجویی های سفر، سرمایه گذاری های تجاری یا منظره آب، آزاد کند. قبل از اینکه فکر کنید به مقدار مشخصی فضا “نیاز دارید”، در نظر بگیرید که با رها کردن چند متر مربع چه چیزی می توانید به دست آورید.

یک خانه کوچک به زمان کمتری برای تمیز کردن نیاز دارد

 هیچ راهی برای رهایی کامل از نظافت خانه وجود ندارد – اما اگر خانه کوچکی دارید، این روند بسیار سریعتر و آسان تر است. هر هفته زمان تمیز کردن را کوتاه کنید و برای انجام کارهای دیگری وقت بگذارید … مانند بنشینید و از خانه زیبای خود لذت ببرید!

یک خانه کوچک برای محیط زیست راحت تر است

 با استفاده کمتر از آب، برق و سایر منابع، خانه کوچکتر ردپای محیطی کمتری نیز دارد. با افزودن ویژگی هایی مانند وسایل کم مصرف، پنل های خورشیدی ، بشکه های باران و سطل کمپوست برای باغ، این کار را چند قدم جلوتر بردارید .

رشد قیمت در بازار مسکن و تلاش برای برای خرید و فروش املاک اداری تجاری و مسکونی

نگهداری از یک خانه کوچک آسانتر است

 از مسیر ورودی تا پشت بام، قطعات یک خانه کوچکتر تقریباً همیشه هزینه تعمیر و نگهداری کمتری نسبت به قطعات مشابه در یک خانه بزرگتر دارند. این می تواند باعث صرفه جویی در زمان، انرژی و پول در مدت طولانی شود.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *