هدف سرمایه گذاران املاک و مستغلات با پیش خرید آپارتمان

ویلاهای ساحلی: اگر به دنبال یک ویلا مستقیماً روی دریا هستید، گزینه های ساحلی زیادی برای انتخاب وجود دارد و این ویلاها اغلب دارای سواحل خصوصی، استخرهای شنا و سایر امکانات آبی هستند. استانبول یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ترکیه است و بیش از دو هزار سال است که یک سکونتگاه بزرگ بشری بوده است و در حال حاضر خرید مسکن مهر پرند این شهر در حال رونق ساخت و ساز است و ویلاهای جدید زیادی در شهر و حومه آن ساخته شده است.

فرهنگ سکونت در برج و آپارتمان نشینی

اولین چیزی که در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در استانبول باید در نظر بگیرید موقعیت مکانی است زیرا شهر به دو قسمت اصلی تقسیم شده است، بخش اروپایی و بخش آسیایی. طرف اروپایی توسعه یافته تر است و زیرساخت های بهتری دارد، در حالی که طرف آسیایی کمتر توسعه یافته است اما نرخ های ارزان تری ارائه می دهد و همچنین تعدادی از حومه ها هستند که به طور فزاینده ای در بین سرمایه گذاران محبوب می شوند.

نحوه کارشناسی واحد های مسکونی توسط بازرسان اتحادیه

استانبول دارای طیف گسترده ای از املاک موجود است، از آپارتمان های لوکس گرفته تا گزینه های مقرون به صرفه، مهم است که قبل از خرید، بودجه خود و آنچه را که می خواهید از سرمایه گذاری خود به دست آورید، در نظر بگیرید. اگر قصد جستجوی ویلاهای فروشی در ترکیه را دارید، باید با برخی از مناطق آن که این گزینه در آنها موجود است آشنا شوید و همچنین به برخی از مزایای آن نگاهی بیندازید:

اولاً: سارییر یک منطقه زیبا و تاریخی استانبول است که مناظر خیره کننده ای از خط افق شهر را به ساکنان ارائه می دهد و علاوه بر این، به خوبی به سایر نقاط استانبول متصل است پروژه خلبانان هما پارسه حرکت آن را آسان می کند و همچنین بسیار جادار و مجلل است. ، مجهز به تمام امکانات رفاهی مدرنی است که خریداران از آن انتظار دارند.

هدف سرمایه گذاران املاک و مستغلات با پیش خرید آپارتمان

سریع راه فروش خانه و آپارتمان در بازار مسکن

دوم: بهترین چیز در مورد خرید ویلا در سیلیوری این است که شما یک سرمایه گذاری عالی دریافت می کنید و قیمت ویلاها در آن با سرعت بسیار بیشتری نسبت به سایر املاک در حال افزایش است و این باعث می شود خرید ویلا در آن راهی عالی برای خرید ویلا شود. آینده خود را تضمین کنید

سوم: یکی از محبوب ترین مناطق برای مهاجران برای خرید املاک و مستغلات به دلیل موقعیت و امکانات رفاهی است. ویلاهای فروش در از مجلل ترین و مقرون به صرفه ترین ویلاهای استانبول هستند و پروژه هما پارسه همچنین دارای چشم اندازهای خیره کننده از شهر و دریا و همچنین نزدیک به بزرگراه ها و فرودگاه های بین المللی هستند.

مفاد قرارداد پیش خرید آپارتمان های برج ارتش

اینها مهمترین جزئیات و اطلاعاتی است که هنگام جستجوی ویلاهای فروشی در استانبول باید بدانید و ببینید . ما مشتاق بوده ایم تا مهمترین جنبه هایی را که سؤالات خریداران را ایجاد می کند برجسته کنیم و برای دیدن مهمترین گزینه ها و فرصت های موجود، دریغ نکنید که هر آنچه را که می خواهید به مشاوران املاک ما بگویید.

نحوه کارشناسی واحد های مسکونی توسط بازرسان اتحادیه

روابط گسترده ما در بخش املاک و مستغلات ترکیه با به دست آوردن آن از مزایا و امتیازات، مهمترین پیشنهادات و قیمت ها را در اختیار شما قرار می دهد. به طور مکرر از وب سایت ما دیدن کنید و مهمترین موضوعات مرتبط با بازار املاک در ترکیه به طور کلی و در استانبول به طور خاص را مشاهده کنید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *