مزایا و شرایط ویژه خرید مسکن مهر در منطقه پرند

فرصت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

این شهر نیز به دلیل وضعیت بازار املاک و مستغلات خود در لیست ما قرار گرفت . چند سال پیش، بانکوک برای خرید املاک و مستغلات عالی بود ، اما به سرنوشت شهرهای دیگر در لیست ما دچار شد. بهترین بازده را از استفاده حداکثری از فرصت های املاک در بانکوک به دست نخواهید آورد. خرید مسکن مهر آن را به عنوان یک برند قدیمی برای املاک و مستغلات آسیایی در نظر بگیرید. فقط دیگر مثل گذشته خوب نیست. اگرچه انتظار می رود که سال 2022 سال بهبودی برای بازار املاک و مستغلات تایلند باشد.

وضعیت بازار مسکن و خرید و فروش آپارتمان

سنگاپوراملاک و مستغلات در سنگاپور

مانند دیگران، زمانی وجود داشت که املاک و مستغلات در سنگاپور واقعاً ارزان بود. در آن زمان، بسیاری از مردم سنگاپور را مکان مناسبی نمی دانستند. اما اکنون، سنگاپور مرکز مالی آسیای شرقی است. سنگاپور باید به عنوان نمونه بارز این باشد که می خواهید به عنوان یک سرمایه گذار جلوتر باشید. شما باید مکان هایی را هدف قرار دهید که دیگران قرار نیست فوراً به آنجا بروند. این نیاز به تحقیقات زیادی دارد.

اما صادقانه، با نگاهی به سودهایی که برخی سرمایه گذاران به دست آورده اند، این واقعاً یکی از بزرگترین فرصت های از دست رفته در املاک و مستغلات است. بزرگترین دلیل این امر دخالت دولت در املاک و مستغلات است. سنگاپور کشور کوچکی است، بنابراین فضای محدودی وجود دارد. علاوه بر این، برای اطمینان از اینکه قیمت ها خیلی بالا نرود، دولت مالیات زیادی را برای خرید هر ملکی وضع کرده است.

شانس سرمایه گذاری و خرید آپارتمان با هدف کسب سود

با توجه به اینکه سنگاپور برای خارجی ها چقدر مالیات پسند است، تعجب آور است، اما مواردی مانند این روشن می کند که دولت نمی خواهد شما در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید. شما به سختی می توانید سودی داشته باشید. شما خوش شانس هستید اگر 1 تا 2 درصد در ارزش قدردانی کسب کنید و سنگاپور را بسیار نامطلوب کنید.  در حالی که ثابت شد سال 2021 برای سنگاپور سالی رکوردشکنی است زیرا صاحبان خانه و سرمایه گذاران دیوانه خرید بودند، انتظار می رود که تقاضا در سال 2022 کاهش یابد.

تاثیر تحریم های اقتصادی بر بازار املاک و مستغلات

در حال حاضر، ما نمی گوییم که این مکان ها برای خرید ملک بد هستند . تنها چیزی که می گوییم این است که انجام این کار چندان سودمند نیست. مکان های دیگری نیز وجود دارد که می توانید ارزش پول خود را بدست آورید. اگر قصد خرید املاک و مستغلات در هر یک از این کشورها را دارید، همین حالا ادامه دهید.

بدون نیاز به سرمایه گذاری در فرصت ها در املاک و مستغلات

 داشتن یک سبد جهانی از املاک و مستغلات به این معنی است که شما باید بهترین ها را داشته باشید. به چیزی که در ازای آن هیچ چیز ارزشمندی ارائه نمی دهد راضی نشوید. شما می توانید با قیمتی که در این کشورها می پردازید در کوالالامپور یا حتی برخی از شهرهای اروپا ملک بخرید، اما باز هم در پایان روز، همه چیز به شما بستگی دارد.

Nomad Capitalist مسئول کمک به سرمایه گذاران و کارآفرینان هفت و هشت رقمی است تا از ثروت خود نهایت استفاده را ببرند و آن را افزایش دهند. یکی از زمینه های تخصصی ما شامل کمک به شما در خرید مسکن مهر پرند توسعه یک مجموعه املاک و مستغلات است. ما تجربه بسیار زیادی در زمینه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در خارج از کشور داریم . اندرو دارایی های بسیاری در سرتاسر جهان است ، بنابراین می توانید از ما انتظار داشته باشید که اطلاعاتی را از تجربیات شخصی خود در اختیار شما قرار دهیم.

مزیت سرمایه گذاری در ملک و پیش خرید مسکن و آپارتمان

بهترین مزیت را در فرصت های املاک و مستغلات دریافت کنید

چیزهای زیادی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات وجود دارد. همانطور که می بینید، نادیده گرفتن این فرصت ها بسیار آسان است. به همین دلیل است که شما به ما نیاز دارید. تیم ما همیشه به دنبال فرصت ها در زمینه املاک و مستغلات و روند بازار است. بخش تحقیقات ما در پیگیری و کشف معاملات جدید سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای استفاده شما عالی است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *