فرصت منحصر به فرد خرید ملک در مسکن مهر پرند با قیمت مناسب

چگونگی توافق ما بین بنگاه املاک و خریداران مسکن

این مکان قدیمی ترین و زیباترین مقصد گردشگری برای بازدیدکنندگان برای تماشای امواج جذاب بسفر است، زیرا مشرف بر برج دختر است، علاوه بر بسیاری از جاذبه های گردشگری و تاریخی دیگر در منطقه. این منطقه مورد توجه زیادی از سوی دولت ترکیه قرار گرفته است، زیرا قطب نمای جهانی برای جذب گردشگران، فروش مسکن مهر پرند افراد علاقه مند و افراد مشهور است. همچنین دارای زیرساخت های خدماتی قوی و ارتباطات زمینی و دریایی خوب است.

نقاط قوت پروژه های پیش فروش چیتگر در منطقه 22 چیست؟

در حومه بخش اروپایی استانبول قرار دارد و در شمال دریای مرمره امتداد دارد. این منطقه همچنین با خدمات و امکانات عمومی فراوان و ساختار خدماتی قوی ارائه شده توسط مقامات دولتی مانند دانشگاه فاتح و دانشگاه اوکیا نوس که یکی از بهترین دانشگاه های استانبول است و بازارهای زیادی در آن گسترده شده است، مشخص می شود. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مرکز خرید مارمارا پارک و توریوم مال اشاره کرد.

کارشناسی املاک و مستغلات توسط متخصص بازار مسکن

 جاذبه‌های گردشگری بسیاری نیز وجود دارد، پل بویوکچکمچه که یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری است و به عنوان یک نقطه عطف شهری با ارزش بالا به حساب می‌آید. پروژه ستین از جاذبه های گردشگری می توان به کاخ رساسی یا قصر سلطان سلیمان اشاره کرد. همه این جاذبه های تاریخی و گردشگری بیلیکدوزوآ را به مقصدی عالی برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است.

چگونگی توافق ما بین بنگاه املاک و خریداران مسکن

گردشگران و علاقمندان به تاریخ از ترکیه و خارج از ترکیه و همچنین از سرمایه گذاری املاک و مستغلات حمایت می کند. در مناطق استانبول. یکی از مناطق نزدیک به مرکز شهر محسوب می شود. این بدان معناست که اگر در منطقه بیکوز خرید کنید، بهترین و شگفت‌انگیزترین منطقه را انتخاب می‌کنید، البته طراحی‌های شهری مدرن و امروزی و همچنین فراوانی ذخایر طبیعی که آن را به یک منبع گردشگری تبدیل می‌کند.

بازدید از پروژه های پیش فروش در حال احداث در چیتگر

 توجه بازدیدکنندگان و همچنین شهرسازی آن و علاقه به این نوع ساخت و سازها و ایجاد مجتمع های مسکونی مدرن و ویلاهای لوکس مورد علاقه افراد مشهور، ثروتمندان و گردشگران برای دور شدن از هیاهوی شهر. این منطقه مقصد گردشگران از سراسر جهان و حیاتی ترین منطقه استانبول آسیایی است که از جنوب آن مشرف به دریای مرمره و نزدیک به تنگه بسفر و برج دختر است.

 از نظر شرایط زندگی، جمعیت و سبک زندگی منطقه ای پیشرفته به حساب می آید. دارای یک خط حمل و نقل است که آن را به بقیه استانبول متصل می کند و آن را به یکی از بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در استانبول آسیایی تبدیل می کند و بندر در آن به عنوان یک مرکز حمل و نقل مهم در استانبول بین طرف های اروپایی و آسیایی محسوب می شود.

کارشناسی املاک و مستغلات توسط متخصص بازار مسکن

خط آخر

 دارای شبکه حمل و نقل زمینی سریع در اینجا مهم‌ترین و بهترین زمینه‌ها برای سرمایه‌گذاری املاک در استانبول را که سرمایه‌گذاران را به خرید ملک در استانبول ترغیب می‌کنند، خلاصه کرده و ذکر کرده‌ایم و در مورد مهم‌ترین انگیزه‌هایی که باعث تشویق روزافزون سرمایه‌گذاری املاک در استانبول می‌شود صحبت کرده‌ایم. .

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *