مزایا و شرایط ویژه خرید مسکن مهر در منطقه پرند

متراژ آپارتمان

در سراسر شهرهای ایران ، روند تغییر کار اداری به خانه‌های ما – اثر کار از خانه (WFH) که در مورد آن بسیار صحبت می‌شود – پابرجاست. یک دفتر کار خانگی در تهران که قبلا به عنوان یک کار لوکس یا حتی کاملا غیر ضروری در نظر گرفته می شد، اکنون یک ویژگی مهم است. این نه تنها به صاحبان خانه در تهران کمک می کند تا کار را از زندگی شخصی جدا کنند، بلکه تمرکز مورد نیاز برای بهره وری مطلوب WFH را امکان پذیر می کند.

فاکتورهای قابل بررسی برای انتخاب و خرید خانه و آپارتمان

بنابراین یک فضای کاری مجزا ضروری است و بسیاری از خریداران خانه مایلند برای خرید خانه های بزرگتر به حومه شهرهای ارزان تر و حتی به شهرهای کوچکتر بروند. با بررسی های انجام شده توسط مسکن باراکا در اکثر شهرها، خریداران خانه 2.5-3 پیکربندی BHK را در هر کجا که بتوانند در بودجه خود خریداری کنند، انتخاب می کنند.

 مناطق حاشیه ای شهرهای ما همیشه مقرون به صرفه هستند – و حتی یک خانه بزرگتر هزینه اضافی را به همراه دارد، خریداران خانه به درستی آن را به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن برای زمان هایی که در حال حاضر کمتر از معین هستند، می بینند. حتی از جنبه‌های دیگر، جستجو برای خانه‌های بزرگ‌تر یک روند تعجب‌آور نیست.

یک پیشرفت طبیعی

بیشتر ایرانی‌ ها سفر مالکیت خانه خود را با خانه‌های کوچک شروع می‌کنند و قصد دارند در مراحل بعدی به خانه‌های بزرگ‌تر ارتقا دهند. تصمیمات ارتقاء معمولاً زمانی اتخاذ می‌شوند که وضعیت مالی به پشتوانه حقوق‌های بالاتر بهبود می‌یابد، زیرا حقوق بالاتر، مقرون به صرفه بودن را بهبود می‌بخشد. در اینجا مقرون به صرفه بودن یک نکته مهم است.

در دوره های قبلی، قیمت مسکن در طول زمان به طور غیرقابل تحملی رشد می کرد. با این حال، حقوق و دستمزدها و پس‌اندازها نیز افزایش یافت، بنابراین در نهایت به نقطه‌ای می‌رسید که فرد می‌توانست به راحتی از طریق وام مسکن، خانه بزرگ‌تری بخرد.

بدون شک، یک علامت سوال در حال حاضر بالای موضوع افزایش حقوق در آینده نزدیک شناور است. همه‌گیری ویروس کرونا به طور جدی شور و نشاط اقتصادی هند را تضعیف کرده است، در برخی موارد چشم‌انداز رشد شرکت‌ها را خفه می‌کند و در موارد دیگر باعث کاهش نیروی انسانی آن‌ها شده است. بسیاری از کارمندان ابقای موقت حقوق خود را کاهش داده اند.

قیمت املاک و مستغلات

 مقرون به صرفه بودن مسکن همگام با زمان بهبود یافته است. برای افزایش مصرف، RBI نرخ وام را به پایین‌ترین حد در دو دهه اخیر رسانده و چندین شیرین‌کننده دیگر را وارد ترکیب کرده است. در ماهاراشترا، هزینه تمبر در طول فصل جشن کاهش یافته است.

فصل مناسب برای خرید و فروش خانه و آپارتمان

از سوی خود، توسعه‌دهندگان نه تنها قیمت‌ها را در تهران به پایین‌ترین حد خود کاهش داده‌اند، بلکه با ارائه چندین انگیزه صرفه‌جویی در هزینه‌ها، به ضرورت‌های فعلی نیز پاسخ داده‌اند. علاوه بر این، خریداران جدی می‌توانند در مورد قیمت نهایی مانند قبل مذاکره کنند. افراد حقوق بگیری که یا قبلاً خانه دارند یا در مرحله نهایی کردن اولین خرید خانه خود بودند.

 صاحبان خانه های فعلی فقط نیاز به ارتقا دارند، و خریدارانی که برای اولین بار خانه می کنند فقط باید اهداف خود را بالاتر قرار دهند. در سرتاسر شهرهای بزرگ، خریداران به مالکیت خانه با احساس تازه‌ای از فوریت نگاه می‌کنند – و محیط جدید WFH را در نظر می‌گیرند.

کارآفرینان

جمعیت خریداران خانه در هند منحصراً حقوق‌محور نیستند – این کشور همچنین دارای فرهنگ کارآفرینی پر جنب و جوش است. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک اکنون محل کار قبلی خود را به خانه های خود منتقل می کنند تا در هزینه های اجاره دفتر و رفت و آمد روزانه صرفه جویی کنند.

جالب توجه است، آخرین روندها نشان می دهد که شهرهایی مانند بنگالورو و MMR به ویژه با واقعیت جدید WFH مطابقت دارند – نیاز به فضای بیشتر. به عنوان مثال، در چند ماه گذشته، درخواست‌ها برای خانه‌های بزرگ‌تر در بنگالورو تا 40 درصد افزایش یافته است و جویندگان ملک عمدتاً برای 3BHK (متوسط ​​1800 فوت مربع مساحت ساخته شده) در مقابل 2 BHK ترجیح داده شده قبلی، جستجو می‌کنند.

خریداران فعلی عمدتاً زوج‌هایی هستند که دارای فرزند هستند و اکثراً در حال حاضر گزینه‌های آموزش الکترونیکی و WFH را دنبال می‌کنند. در بسیاری از موارد، بودجه آنها افزایش نیافته است – بلکه آنها مایلند به مکان های حاشیه ای بسنده کنند تا خانه های بزرگتر و سبک زندگی بهتر را با قیمت مقرون به صرفه تر ایمن کنند.

خانه به عنوان نقطه کانونی جدید

مهم نیست که همه گیری COVID-19 چقدر مخرب باشد، در نهایت مهار خواهد شد. اقتصاد هم اکنون در حال بهبود است و اشتغال نه تنها تثبیت می شود بلکه رشد خواهد کرد. در نهایت، بسیاری از افراد برای کار به دفاتر خود باز خواهند گشت. با این وجود، برخی از درس‌هایی که آموخته‌ایم، فراموش نمی‌شوند. به عنوان مثال – WFH کار می کند، اما به خانه های بزرگتر نیاز دارد.

مشورت گرفتن از کارشناسان برجسته در بازار مسکن

همچنین، قطع رفت و آمد روزانه باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود و به طور همزمان بهره وری و رضایت شغلی را افزایش می دهد. خانه‌های جمع و جور که قبلا مد روز بودند، تنها زمانی قابل دوام هستند که بتوانیم در یک دفتر خارجی کار کنیم. شاید دو پیام قوی که از همه‌گیری COVID-19 دریافت کرده‌ایم این باشد که خانه‌های ما تنها محیط‌هایی هستند که واقعاً می‌توانیم آن‌ها را کنترل کنیم، و منطقی است که نه تنها مالک این دامنه ارزشمند باشیم، بلکه آن را تا حد امکان بزرگ کنیم.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *