احتمال ریزش قیمت واحد های مسکونی با ریزش تعداد تقاضای مسکن

آنها احتمالاً به جای خرید خانه به اجاره ادامه خواهند داد. حفاظت از محیط‌زیست‌ها برای بخش‌های وسیعی از زمین‌های اطراف سیاتل، میزان گسترش شهر را محدود می‌کند. این مانع از کاهش ارزش خانه‌ها در بازار مسکن سیاتل می‌شود، زیرا مردم به حومه‌های دوردست نقل مکان می‌کنند و ارزش خانه‌ها را با زمان رفت و آمد عوض می‌کنند. خرید مسکن مهر پرند به طور فزاینده ای یک گزینه است، اما شما نمی توانید این کار را در اینجا به روشی که آنها در میامی انجام داده اند انجام دهید.

کاهش معاملات خرید و فروش خانه و آپارتمان

منطقه مالی به ساختمان‌ها اجازه می‌دهد تا به اندازه‌ای که مقررات FAA اجازه می‌دهد ارتفاع داشته باشند، اما تقریباً همین است. این نامگذاری اهمیت زیادی ندارد، زیرا این منطقه عمدتاً ساخته شده است. بقیه مناطق سیاتل در منطقه کم قرار دارد و مانع از برآورده شدن تقاضا با ساخت برج های کاندو می شود. این باعث می شود که نرخ ملک اجاره ای سیاتل بالا بماند. قیمت اجاره در سیاتل به دلیل افزایش تقاضا در حال افزایش است.

متوسط اجاره بهای آپارتمان و واحد های مسکونی

از 0 دسامبر 2022، متوسط ​​اجاره یک آپارتمان 1 خوابه در سیاتل، WA در حال حاضر 1999 دلار است. این میزان نسبت به سال قبل 11 درصد افزایش داشته است. در ماه گذشته، متوسط ​​اجاره یک آپارتمان استودیویی در سیاتل با 3 درصد افزایش به 1442 دلار رسید. متوسط ​​اجاره آپارتمان 1 خوابه با 5 درصد افزایش به 1999 دلار و متوسط ​​اجاره آپارتمان 2 خوابه با 10 درصد افزایش به 2849 دلار رسیده است.

اجاره آپارتمان های دو خوابه در سیاتل به طور متوسط ​​2849 دلار در ماه است که نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است. اجاره آپارتمان سه خوابه به طور متوسط ​​3495 دلار است که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است. اجاره آپارتمان 4 خوابه به طور متوسط ​​3800 دلار است که نسبت به سال گذشته 2 درصد افزایش داشته است. فروش مسکن مهر تنها 15 درصد از آپارتمان ها را می توان با کمتر از 1500 دلار اجاره کرد و بیش از 50 درصد آپارتمان ها بیش از 2000 دلار در ماه قیمت دارند.

احتمال ریزش قیمت واحد های مسکونی با ریزش تعداد تقاضای مسکن

دلایل افزایش قیمت واحد های مسکونی

این نشان می دهد که به طور کلی قیمت اجاره در سیاتل بسیار بالا است و کاهش شدید قیمت اجاره بها می تواند به اجاره دهندگان جدید کمک کند تا اجاره بلندمدت را قفل کنند. اینها برخی از مقرون به صرفه ترین محله هایی هستند که قیمت اجاره آنها کمتر از میانگین اجاره سیاتل است: گزارش منطقه مترو زومپر سیاتل فهرست‌های فعال ماه گذشته را در شهرهای مترو تجزیه و تحلیل کرد تا گران‌ترین و کم‌هزینه‌ترین شهرها و شهرهایی را با سریع‌ترین رشد اجاره‌بها نشان دهد.

میانگین اجاره یک خوابه واشنگتن در ماه گذشته 1536 دلار بود . Bellevue گران ترین شهر با یک خوابه با قیمت 2220 دلار بود در حالی که Oak Harbor مقرون به صرفه ترین شهر با یک خوابه با قیمت 1250 دلار بود. خرید مسکن مهر در اینجا بهترین مناطق برای سرمایه‌گذاری در ملک اجاره‌ای در منطقه مترو سیاتل در سال 2023 آمده است.

دلایل افزایش قیمت خانه و آپارتمان در بازار املاک و مستغلات

خط آخر

سرمایه‌گذاران باید حومه مناطق شهری اصلی را برای فرصت‌های اجاره مسکونی در نظر بگیرند، زیرا آنها یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل هستند و شاهد افزایش تقاضای خریدار در این منطقه بوده‌اند. پاندمی. شهرها باید در فاصله رانندگی با شهرهای بزرگ یا مناطق مترو باشند. مکان هایی با فرصت های شغلی رو به رشد، مستاجران بیشتری را جذب می کنند.

مهمتر از همه، محله های محلی را به طور کامل بررسی کنید – میزان زندگی، نرخ جای خالی، متوسط ​​اجاره بها، کیفیت مدارس محلی، و امکاناتی مانند پارک ها، رستوران ها، سالن های ورزشی، و سالن های سینما.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *