راهنمایی مشاوران برجسته حوزه املاک به خریداران و فروشندگان

داشتن افراد مناسب چیزی است که شما نیاز دارید. من این را با یافتن افراد بزرگ در کشورهای سراسر جهان ثابت کرده ام.  در ایالات متحده، من نتوانستم افراد خوب پیدا کنم. اگر در ایالات متحده سرمایه گذاری کرده اید و افراد خوبی پیدا کرده اید، عالی است.  برای اینکه وقتی در خارج از کشور سرمایه‌گذاری می‌کنم غافل نمانم، اغلب با یک وکیل خوب شروع می‌کنم. فروش مسکن مهر پرند در Nomad Capitalist، ما همیشه به دنبال وکلای خوب در کشورهای سراسر جهان هستیم. ما یک پایگاه داده از افرادی داریم که با آنها کار کرده ایم.

راهنمایی مشاوران برجسته حوزه املاک به خریداران و فروشندگان

بسیاری از بازارهایی که من به آنها نگاه می کنم چندان توسعه یافته نیستند. آنها شرکت های بزرگ بین المللی زیادی ندارند. اما برخی از کشورها، حتی گرجستان، شرکت های بزرگ بین المللی دارند که وارد می شوند.  من با بسیاری از صاحبان کسب و کار موفق صحبت کرده ام که چهار نفر بزرگ را استخدام کرده اند و از خدمات آنها بسیار ناامید شده اند. برای برخی از آنها، این شرکت های بزرگ در نهایت اشتباه کردند و هزینه زیادی برای آنها داشت.

بهره برداری از بافت فرسوده و ساخت آپارتمان های جدید

من از آن شرکت های بزرگ اجتناب کرده ام. شما پول زیادی می پردازید اما زیاد دریافت نمی کنید.  زمانی که من برای اولین بار به گرجستان رفتم، در خیابان آگماشنبلی اقامت داشتم که در سال 2012 توسط دولت بازسازی شد. زمانی که دولت آن را بازسازی کرد، همه گرجی های محلی املاک خود را با قیمت پایین به ترک ها فروختند. در حال حاضر، املاک در آن خیابان بسیار بالا است.

اگر اکنون در آگماشنبلی در مرکز تفلیس قدم بزنید، تعداد زیادی وکلای ترک را خواهید دید. من با برخی از آن کارمندان ترک صحبت کردم و متوجه شدم که بسیاری از آن وکلا نمی دانستند در مورد چه چیزی صحبت می کنند. آنها عمدتاً به افرادی که از ترکیه می آمدند و به دنبال سرمایه گذاری یا اقامت بودند خدمات می دادند. من مجبور شدم تلاش خود را دو برابر کنم تا وکلای محلی را پیدا کنم که تمرکز بین المللی داشته باشند اما هنوز درک کنند که کارها در محلی چگونه کار می کنند.

دریافت اجاره بها به صورت ماهانه از مستاجر

در طول سال ها، من بهترین وکلایی را پیدا کرده ام که برای من مناسب است. آنها درک می کنند که من در تلاشم تا به چه چیزی برسم و چگونه کار می کنم. بسیار نادر است که بخواهید کسی را بیابید که به طور کامل آن را از روی خفاش دریافت کند، اما وقتی با هم کار می کنید، می آموزند که شما چه می خواهید و چگونه می خواهید انجام شود.  برای استفاده از مثال من در گرجستان، چیزی که گاهی اوقات برای مردم غرب ناامید کننده است

تامین بودجه و دریافت وام مسکن جهت خرید و پیش خرید آپارتمان

 این است که همه چیز همیشه در گرجستان و سایر کشورها چندین بار مورد بحث قرار می گیرد. اگر قرار ملاقاتی با وکیل دارید، وکیل فقط با شما تماس می گیرد تا بپرسد آیا می خواهید زمان ملاقات خود را تغییر دهید یا خیر. این یک فرهنگ متفاوت است، بنابراین شما باید به مردم آموزش دهید که چگونه می خواهید کارها انجام شود. اگر بتوانید وکیلی داشته باشید که رابطه خوبی با فروشندگان مختلف داشته باشد، آنها اغلب شما را به یک مشاور املاک خوب تبدیل می کنند.

دریافت کمیسیون خرید و فروش آپارتمان توسط بنگاه

در تمام هفت سالی که در گرجستان کار می کنم، دو مشاور املاک و مستغلات خوب پیدا کردم. یکی از آنها انگلیسی خیلی خوب صحبت نمی کند، اما ارتباطات بسیار خوبی در بازار محلی دارد. خرید مسکن مهر او افراد زیادی را با املاک با ارزش مرکز شهر جذب می کند که او را استخدام می کنند و کمیسیون خوبی به او می پردازند. او با وکیل کار می کند و آنها معاملات را پیدا می کنند.

فرض کنید با یک وکیل محلی خوب که دیدگاه بین المللی و مشتریان بین المللی دارد، رابطه خوبی دارید. در این صورت، آنها اغلب مایلند با قیمت نسبتاً معقولی به شما کمک کنند با فروشندگان دیگر کار کنید. من حتی از وکلا در مواردی مانند قرار دادن کابینت در خانه ام در تفلیس کمک گرفته ام. آنها به من در مذاکره و ترجمه کمک کردند.  برخی از فروشندگانی که با آنها ارتباط برقرار می کنند انگلیسی صحبت می کنند.

نوسازی املاک و مستغلات جنوب شهر

در نهایت، اغلب از من برای مشاوره املاک و مستغلات در رابطه با انجام بازسازی املاک در کشورهای خارجی درخواست می شود. اگر کسی را نمی‌شناسید، تشخیص اینکه به چه کسی اعتماد کنید دشوار است. همچنین فکر می کنم از کیفیتی که از پیمانکاران داخلی دریافت می کنید شگفت زده خواهید شد. من فردی را در کلمبیا استخدام کردم تا آپارتمانم را بازسازی کند. این احتمالاً بهترین بازسازی است که در زندگی ام دیده ام. من جزئیات عالی و کیفیت شگفت انگیز و همه چیز واقعا برجسته است.

فردی که من استخدام کردم انگلیسی را روان صحبت نمی کند. من با بازسازی و مدیریت املاک مشکل زیادی نداشته ام. برخی از کشورها گزینه های زیادی برای مدیریت املاک ندارند، اما به طور کلی در کشورهای نوظهور، اگر یک مشاور املاک خوب پیدا کنید، ممکن است مدیریت املاک را نیز ارائه دهند. و اگر در یکی از این کشورهای نوظهور زندگی می کنید و دارای ملک اجاره ای هستید، می توانید ملک خود را خودتان مدیریت کنید.

دریافت کمیسیون فروش و پیش فروش آپارتمان توسط بنگاه و املاکی ها
شما مجبور نیستید به تنهایی این کار را انجام دهید

آخرین توصیه من در زمینه املاک خارجی این است: با شروع یا ادامه سفر خود برای سرمایه گذاری در املاک در خارج از کشور، مجبور خواهید بود تصمیمات زیادی بگیرید. اما نکته مهم این است که شما مجبور نیستید هیچ یک از این کارها را به تنهایی انجام دهید. به دنبال ارتباطات خوب در بازارها باشید، یا با Nomad Capitalist تماس بگیرید و ما می توانیم به شما کمک کنیم تا یک برنامه جامع داشته باشید و شما را با برخی از بهترین افراد در جهان مرتبط کنیم تا به شما در خرید یا مدیریت ملک خود کمک کنند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *