خرید آپارتمان در کلان شهرها و کسب سود

اگر می خواهید یک آپارتمان بلند در تهران داشته باشید و زندگی شهری را در بهترین حالت خود تجربه کنید، ضروری است که بدانید بازار مسکن لاس وگاس چگونه است. به هر حال، این سلامت بازار است که اساساً ارزش افزایش قیمت های تهران را تعیین می کند.

بررسی وضعیت مسکن و سرمایه گذاری در شهرهای مختلف

گران ترین معاملات املاک در شهرهای بزرگ

جای تعجب نیست که شما نیز مانند هزاران نفر دیگر در ایران آرزوی داشتن یک ملک بلند مرتبه را دارید. این شهر بهترین های هر دو جهان را با زندگی شبانه پر جنب و جوش و انبوهی از جاذبه های دیدنی ارائه می دهد. جای تعجب نیست که جدیدترین گزارشات مسکن باراکا برای این شهر نشان می دهد که هنوز علاقه فزاینده ای به املاک در این منطقه، به ویژه ساختمان های بلند لاس وگاس وجود دارد .

اگر قبلاً خانه رویاهای خود را در ایران پیدا کرده اید، به آن بروید! املاک و مستغلات در تهران با وجود افزایش مداوم قیمت ها مانند کیک های داغ به فروش می رسد و به نظر می رسد که این روند به این زودی ها تغییر نخواهد کرد. اخیراً، انجمن ملکی لاس وگاس بزرگ گزارش داد که قیمت متوسط ​​خانه‌های تک‌خانواره موجود در نوادای جنوبی 295000 دلار بوده است،

افزایش مداوم قیمت خانه های محلی

آنچه تکان دهنده تر است این است که با وجود این افزایش مداوم قیمت خانه های محلی از سال 2012، قیمت های بلند مرتبه لاس وگاس حتی به اوج خود نرسیده است. این بدان معناست که تقریباً نمی توانید قبل از خرید خانه رویایی خود در شهر منتظر سال آینده باشید!

تا پایان نوامبر، حدود 1605 آپارتمان و خانه شهری بدون پیشنهاد در لاس وگاس لیست شده بود. ممکن است بخواهید جستجوی خود را با این املاک شروع کنید زیرا این بدان معناست که احتمال اینکه بر سر همان ملک با خریدار دیگری دعوا کنید کمتر است. با رقابت کمتر، احتمال بیشتری وجود دارد که ملکی خوب با قیمت ارزان‌تر پیدا کنید.

خرید و فروش خانه و آپارتمان برای سرمایه گذاری

گزارش بازار مسکن نوامبر لاس وگاس، برای اینکه ایده ای از سرعت فروش املاک در لاس وگاس به شما بدهد، نشان می دهد که حدود 85.3 درصد از کل آپارتمان های بلندمرتبه محلی موجود در این شهر طی 60 روز در ماه گذشته با موفقیت فروخته شده اند. در حالی که این کاهش جزئی نسبت به 88.5 درصد سال گذشته است، اما هنوز خیلی سریع است، درست است؟ تصور کنید 2857 ملک در لاس وگاس را تنها در 30 روز بفروشید!

کل حجم فروش املاک

حالا بیایید در مورد کل حجم فروش املاک تهران در ماه گذشته صحبت کنیم. بر اساس این گزارش، در حالی که حجم کل فروش خانه در ماه نوامبر 3.3 درصد کاهش داشته است، حجم کل فروش برای ساختمان های بلندمرتبه و خانه های شهری 3.2 درصد افزایش یافته است. علاقه شدید به ساختمان‌های بلند لاس وگاس تنها نشان می‌دهد که چگونه افراد و خانواده‌های بیشتری در حال حاضر زندگی در آپارتمان یا آپارتمان بلندمرتبه را به جای یک خانه تک‌خانواری انتخاب می‌کنند.

گران ترین معاملات ماه گذشته در ایران چه بوده است؟

علیرغم کاهش جزئی حجم فروش در نوامبر گذشته، 4 آپارتمان با قیمت بالای 1 میلیون دلار همچنان توانستند به صاحبان جدید خود راه پیدا کنند. از بین تمام آن املاک، بالاترین قیمت پرداخت شده در ONE Queensridge Residence 1603 در برج 1 بود که به قیمت 3,499,000 دلار فهرست شده بود اما پس از 105 روز حضور در بازار به قیمت 3,167,500 دلار فروخته شد.

زندگی کردن در ارتفاع

اگر به دنبال ملکی با ارتفاع بالا هستید که مناظر کوهستانی شگفت انگیزی را ارائه دهد،

در ONE Queensridge Residence خانه بگیرید. ملک با قیمت بالا در این مرتفع لاس وگاس در ماه گذشته دارای 3 اتاق خواب، 4 حمام و مناظر جذاب نوار و کوه بود.

کسب سود از طریق رهن و اجاره دادن املاک

یکی دیگر از انتخاب های خوب برای ارتفاعات لاس وگاس، Veer Towers East است که در CityCenter نیز قرار دارد. ماه گذشته، این ساختمان چهارمین ساختمانی بود که گران‌ترین معامله را دریافت کرد، زمانی که Residence #3208 آن به قیمت 1.295 میلیون دلار فهرست شد و به قیمت 1.1 میلیون دلار فروخته شد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *