مزایا و شرایط ویژه خرید مسکن مهر در منطقه پرند

کسب درآمد مستمر از املاک و مستغلات

سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه راهی عالی برای دستیابی به اهداف مالی شماست. مالکیت املاک و مستغلات می‌تواند راهی عالی برای کسب درآمد غیرفعال و امنیت مالی بیشتر باشد، حتی اگر برای سال‌ها یا دهه‌های آینده قصد مهاجرت نداشته باشید. بهترین راه برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه از طریق سرمایه گذاری جمعی املاک و مستغلات است. خرید مسکن مهر پرند سرمایه گذاری جمعی نوعی سرمایه گذاری منحصر به فرد است که شامل جذب سرمایه از گروه بزرگی از افراد به نام سرمایه گذار است.

بررسی و رصد لحظه ای بازار مسکن و بهترین زمان ورود به آن

 شما می توانید یک پلت فرم آنلاین ایجاد کنید که در آن سرمایه گذاران می توانند بر اساس نظرات شخصی خود، بدون ملاقات با فروشنده یا حضور در خود ملک، املاک و مستغلات را خریداری و بفروشند. هنگامی که درک کردید که سرمایه گذاری جمعی املاک و مستغلات چگونه در ترکیه کار می کند، منابع زیادی برای کمک به فرآیند سرمایه گذاری در املاک و مستغلات خواهید داشت. برای کشف 6 نکته برتر برای این موضوع، ادامه مطلب را بخوانیداملاک و مستغلات در ترکیه !

خارجی ها چه نوع املاک و مستغلاتی می توانند بخرند؟

به طور کلی باید بدانید که احراز شرایط مالکیت قانونی در ترکیه کلیدی برای کسب حق مالکیت بدون محدودیت خواهد بود. قوانین مالکیت ترکیه مالکیت خارجی را بر تمامی شهروندان کشورهای جهان، با استثنائات نسبتاً محدود (از جمله شهروندان کوبا، کره شمالی، سوریه، ارمنستان و قبرس) و سایر استثنائات به فروش مسکن مهر صورت سرزمینی (از جمله شهروندان برخی از کشورهای مرزی) مجاز دانسته است. با ترکیه، که در آن قانون، به عنوان مثال، مالکیت یونانی ها در مناطق شهری مرزی را ممنوع می کند).

  1. آپارتمان

یک خارجی می تواند در ترکیه آپارتمان با همه گزینه ها و انواع آن به صورت نقد یا اقساط خریداری کند. مهم نیست که هدف ملک چقدر متفاوت است (مسکن، کار، تجارت یا سرمایه گذاری).

کسب درآمد مستمر از املاک و مستغلات

2.      ویلا

بدون هیچ محدودیتی، یک خارجی نیز می تواند با تمام گزینه ها، اعم از اقامت، سرمایه گذاری و یا اخذ شهروندی ترکیه، ویلا در ترکیه خریداری کند.

  • اراضی

همچنین به اتباع خارجی اجازه خرید انواع زمین کشاورزی یا ساختمانی در ترکیه با امکان سرمایه گذاری در آن و بهره مندی از بازده کشاورزی آن و یا ساخت و ساز در آن برای بازسازی داده می شود.

  • مزارع

برای خارجی هایی که مایل به خرید مزارع در ترکیه با قیمت های مقرون به صرفه و گزینه های لوکس هستند، گزینه ها کاملاً باز خواهد بود.

  • فروشگاه ها

برخی از سرمایه‌گذاران خارجی نیز ترجیح می‌دهند مغازه‌هایی را در ترکیه در مجتمع‌های تجاری بزرگ یا بازارهای پر جنب و جوش آن بخرند تا ضمن استفاده از گزینه شهروندی ترکیه، خرید مسکن مهر بازدهی خوبی برای آنها به همراه داشته باشد.

خارجی ها چه نوع املاک و مستغلاتی می توانند بخرند؟

6.      پروژه های بزرگ مانند مراکز خرید، مدارس، هتل ها،

انواع مختلفی از املاک و مستغلات و سرمایه گذاری های قابل توجه که همگی در دسترس شما هستند. یکی از ویژگی های ضروری که در این زمینه می توان در مورد آن صحبت کرد: امکان درخواست شهروندی ترکیه برای کسانی که دارایی به ارزش 250 هزار دلار یا بیشتر، اخذ پاسپورت ترکیه و بهره مندی از مزایا و حقوق کامل شهروندی دارند. یا اگر قیمت ملک کمتر از 250 هزار دلار باشد در حال اخذ اقامت ملکی در ترکیه هستند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *