فرصت منحصر به فرد خرید ملک در مسکن مهر پرند با قیمت مناسب

کاهش عرضه آپارتمان در بازار املاک و مستغلات

افرادی که برای رفع نیازهای روزمره خود، برای لذت بردن و معاشرت به سر کار می روند، از وسایل حمل و نقل استفاده می کنند و هزینه های مالی خاصی را متحمل می شوند. فروش مسکن مهر پرند آنها به عنوان متغیرهایی مانند هزینه سوخت، هزینه های حمل و نقل عمومی برجسته می شوند.

تاثیر سرمایه گذاری های بزرگ حمل و نقل بر قیمت

استانبول یکی از شهرهایی است که مقرون به صرفه ترین هزینه های حمل و نقل مردم محلی در آن رعایت می شود. در این مرحله مشخص می شود که شهری که هفتمین شهر پرتردد دنیا را دارد با تجربیاتی که می تواند هزینه زمان و آگاهی متحمل هزینه های پولی را احساس کند، قیمت مسکن را از نظر رسیدن به قیمت سرکوب می کند. نیاز دارد.

ساخت برج و ساختمان های مرتفع

این داده ها نشان می دهد که حمل و نقل تأثیر مهمی بر نیازهای شهروندان ساکن استانبول و کیفیت زندگی آنها دارد. سرمایه‌گذاری‌های جدید حمل ‌و نقلی که قرار است بر اساس قیمت مسکن انجام شود، به‌عنوان مثال در مورد ساخت مترو، مسیرهای ترانزیتی مترو در دوره ساخت به سایر نقاط، تأثیر مثبتی بر نرخ‌ها دارد.

کاهش عرضه آپارتمان در بازار املاک و مستغلات

 قیمت و اجاره مسکن در واقع این تاثیر بین 30 تا 35 درصد بوده و در کل دوره ساخت خرید مسکن مهر بر روی شاخص قیمت مسکن مشاهده شده است. پس از اتمام پروژه های حمل و نقل، با مشاهدات انجام شده در مناطق، تأثیر حمل و نقل بر قیمت مسکن مشخص شد. بر این اساس مشاهده می شود که با دور شدن قیمت ها از پروژه حمل و نقل تکمیل شده، قیمت مسکن کاهش می یابد.

تأثیر نوسازی اجباری شهری بر قیمت مسکن و آپارتمان

کارهای نوسازی شهری اجباری در مکان هایی انجام می شود که توسط دولت مرکزی در بخش مسکن در ترکیه تعیین می شود. اداره توسعه مسکن ( TOKI ) که در این زمینه برجسته است، با سرمایه‌گذاری دولتی مسکن در مناطق بازسازی‌شده، مسکن با قیمت پایین را برای نیازهای مسکن شهروندان کم‌درآمد ارائه می‌کند.

تأثیر نوسازی اجباری شهری بر قیمت مسکن و آپارتمان

 برآورد می‌شود که شاخص قیمت اجباری نوسازی شهری برای مسکن ترکیه که توسط دولت تا پایان شروع پروژه انجام می‌شود، تأثیر مثبتی بر قیمت مسکن پس از برنامه‌های نوسازی شهری برنامه‌ریزی شده شبکه حمل و نقل و سایر نیازهای بشردوستانه ایجاد کند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *