شرایط فروش و پیش فروش واحد های آپارتمانی برج چیتگر

برخی اصلاحات اخیر در قوانین مربوط به اخذ تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری املاک در ترکیه صادر شده است که بر اساس آن فرد خارجی حق دارد در صورت خرید ملک به مبلغ 400000 دلار آمریکا پس از ارزش گذاری، آن را دریافت کند. قبلاً یک میلیون دلار تخمین زده می شد مشروط بر اینکه تا 3 سال گذشته آن را نفروشید و فروش مسکن مهر پرند آخرین این اصلاحات برای اخذ تابعیت خرید ملک در حال ساخت بود یعنی ناتمام، و این چیزی است که در سطور بعدی با آن آشنا خواهیم شد، پس ما را دنبال کنید.

اخذ تابعیت کشور از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

یکی از مقامات ترکیه فاش کرد که 20000 سرمایه گذار و بیشتر وجود دارد که از فرصت های کسب شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری سود زیادی برده اند. شایان ذکر است که پس از اصلاحیه ای که دولت ترکیه در مورد تصمیم اخذ تابعیت صادر کرد، اخذ تابعیت ترکیه نسبت به قبل آسان تر شده و روش های مختلفی از جمله سرمایه گذاری، مالکیت املاک و سپرده بانکی مطرح شده است که می توان از طریق آنها به دست آمده.

بهره مندی از وام کمک هزینه خرید مسکن

 شکی نیست که ایده اخذ شهروندی ترکیه از طریق مالکیت ملکی بهترین و عملی ترین راه است که از طریق آن می توانید فرصت دریافت مسکن در یکی از شهرهای زیبای ترکیه و فرصت زندگی در آن را با هم ترکیب کنید. یک کشور توسعه یافته در تمام زمینه های زندگی که هر فردی آرزوی آن را دارد. با امکان بهره مندی از ملک با اجاره آن، در صورت عدم تمایل به زندگی در آن و یا سود با سرمایه گذاری با فروش مجدد آن پس از گذشت 3 سال از خرید آن، می توانید به بازدهی سودآوری دست یابید.

سرمایه گذاران در ترکیه از مزایا و مزایای بسیاری برخوردار می شوند که دولت پروژه سپکو به هر کسی که مایل به اخذ تابعیت باشد اعطا می کند و این مزایا به موارد زیر تقسیم می شود: سرمایه گذار به همراه هر یک از اعضای خانواده خود (شوهر/زن/فرزند) تابعیت ترکیه را دریافت می کند. زیر 18 سال) در مدت دو ماه.

شرایط فروش و پیش فروش واحد های آپارتمانی برج چیتگر

خرید و پیش خرید واحدهای مسکونی و تجاری

شهروندی به دارندگان آن این امکان را می دهد که هر ملک غیرمنقول در ترکیه را با ارزش بیش از 400000 دلار خریداری کنند و به آنها امکان می دهد پس از سه سال دوباره آن را بفروشند و با توجه به بازار پررونق املاک ترکیه، سود و سود بالقوه به دست آورند. پس از اخذ تابعیت ترکیه، صاحب ملک حق اجاره ملک و دستیابی به بازگشت سرمایه را دارد. اقامت واقعی در ترکیه قبل یا بعد از اخذ تابعیت ترکیه الزامی نیست. پس از اخذ تابعیت ترکیه، حق دریافت ویزای آمریکا را دارید.

شرایط اخذ تابعیت از طریق خرید ملک چیست؟ اصلاحات اخیر نقش مهمی در سرعت بخشیدن به تقاضای سرمایه گذاران خارجی و عرب برای داشتن ملک در ترکیه به منظور اخذ تابعیت داشته است. در واقع سرمایه گذاران پس از احراز شرایط زیر موفق به اخذ آن شدند: خرید یک ملک واحد یا گروهی از املاک به مبلغ حداقل 400000 دلار آمریکا یا معادل آن به لیر ترکیه که بر اساس مبادله تعیین می شود.

خط آخر

نرخ هنگام فروش لازم است خریدار ملک در ازای مالکیت ملک تابعیتی داشته باشد که پس از تصمیم شهروندی انجام شود، زیرا برخی از ملیت ها در متن قانون تابعیت در ترکیه گنجانده نشده اند، از جمله: سوریه و کره شمالی. خریدار ملک باید متعهد شود که ملک را برای مدت بیش از سه سال از لحظه خرید، نفروشد.

بهره مندی از وام کمک هزینه خرید مسکن

یک خارجی که مایل به اخذ تابعیت است باید در گزارش ارزیابی املاک که توسط یک شرکت متخصص در فرآیند ارزیابی املاک صادر می شود شرکت کند و نیاز به تایید رسمی این شرکت توسط دولت ترکیه باشد. مالک ملک موظف است ملک را در ترکیه در قالب یک فرم معمولی در بخش اسناد مالکیت ثبت کند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *