رابطه بین سیاست های دولت و مسکن

املاک و مستغلات یک صنعت بسیار تنظیم شده است، به همین دلیل است که برای انجام آن باید مجوز داشته باشید. انواع مقرراتی وجود دارد که از مصرف کنندگان هنگام خرید یا فروش خانه محافظت می کند، و همچنین سیاست های بسیاری برای محافظت از شما، نماینده وجود دارد. همانطور که مالوری میهان در قسمت اخیر Shop Talk بیان کرد، مسئولیت کلمه بسیار ترسناکی است. فروش مسکن مهر پرند شما می خواهید آن را تا حد امکان محدود کنید.

در اینجا چهار راه وجود دارد که دولت می تواند بر املاک و مستغلات تأثیر بگذارد.

بسیاری از مقررات املاک و مستغلات در سطح فدرال است، اما مقررات ایالتی می تواند بسیار متفاوت باشد. هر کسی در آموزش املاک و مستغلات می تواند ساعت ها در مورد اینکه چقدر شبیه و در عین حال دیوانه کننده نیازهای هر ایالت متفاوت است صحبت کند. در اینجا چند راه وجود دارد که سیاست‌های دولت، چه در سطح فدرال و چه در سطح ایالتی، می‌توانند تأثیرات عظیمی بر املاک و مستغلات داشته باشند.

نرخ بهره

اولی واضح ترین است. نرخ بهره چیزی است که شرایط بازپرداخت وام را دیکته می کند و اکثر املاک و مستغلات با وام در قالب وام مسکن خریداری می شوند. هنگامی که نرخ بهره افزایش می یابد، خرید مسکن مهر نرخ های وام مسکن نیز با آنها همراه می شود، که این امر باعث می شود خریدارانی که پول نقد بیشتری ندارند، وارد بازی شوند. پس از مدتی پایین بودن خوشایند، نرخ بهره در چند ماه گذشته افزایش یافته است.

 با وجود اینکه نرخ‌های امروزی بالاتر از آنچه بودند، در مقایسه با بالاترین رکورد تاریخ 20 درصد در مارس 1980 هیچ نیستند. نرخ بهره در قلب رقص پیچیده ای است که اقتصاد ایالات متحده است و توسط هیئت فدرال رزرو تعیین می شود. نرخ‌ها در تلاش برای مبارزه با تورم، که یک عارضه جانبی ناخوشایند داشتن یک اقتصاد قوی است، افزایش می‌یابد.

تعرفه ها

در بازارهای داغ سراسر کشور، داستان بزرگ مسکن در چند سال گذشته مربوط به ناتوانی ساخت و سازهای جدید در هماهنگی با تقاضا بوده است. صنعت ساخت و ساز ضربه بزرگی از رکود بزرگ سال 2008 وارد کرد، و حتی با وجود اینکه اقتصاد بهبود یافته است، ساخت و ساز یک جانور کند حرکت است. خانه‌ها ساخته می‌شوند و پیشرفت‌هایی در حال انجام است، اما تعرفه‌ها همچنان عاملی هستند که می‌توانند این پیشرفت را به طور ناگهانی متوقف کنند.

سیاست های اخیر دولت در رابطه با خرید مسکن مهر پرند توسط قشر ضعیف جامعه

سازندگان خانه تنها در صورتی خانه می سازند که بتوانند به سود برسند و هنگام محاسبه قیمت خانه خود هزینه تمام مصالح ساختمانی را در نظر می گیرند. اگر قیمت آن مواد ناگهان افزایش یابد – به عنوان مثال، به دلیل جنگ تجاری با چین – سازنده احتمالاً طرح های ساخت و ساز خود را کاهش می دهد یا به طور کلی آنها را متوقف می کند که در دسترس بودن ساخت و سازهای جدید را بیشتر محدود می کند. بازارهایی که به شدت در تلاش هستند تا با تقاضا همگام شوند.

مالیات

وقتی صحبت از آن بازارهای داغ شد، برخی از مکان‌ها نسبت به مکان‌های دیگر مطلوب‌تر هستند. مکان‌هایی مانند نشویل یا بویز که قبلاً در ایالت‌های پروازی نادیده گرفته می‌شدند، اکنون برخی از سریع‌ترین شهرهای کشور در حال رشد هستند و تگزاس از نرخ رشد چشمگیری برخوردار بوده است زیرا مردم بیشتر و بیشتری از مناطق گران‌تر مانند نیویورک و سانفرانسیسکو فرار می‌کنند. .

مالیات ها دلیلی است که اغلب برای مهاجرت به ایالت Lone Star ذکر می شود، به خصوص زمانی که مدیران عامل توجیه می کنند که کل سازمان خود را ریشه کن کنند. کالیفرنیا سیاست‌های قانونی زیادی داشت که برخی آن را ضد سرمایه‌گذاری و کشتار شغلی می‌دانستند، در حالی که تگزاس دارای مالیات کم، زمین فراوان، بدون مالیات بر درآمد است و از نظر تاریخی برای شرکت‌های جدید که مغازه‌های خود را راه‌اندازی می‌کنند بسیار مطلوب است.

محل

که ما را به قوی ترین کلمه در کارنامه هر بنگاه املاک می رساند. با من بگو: مکان، مکان، مکان. فقط یک ایالت می تواند در مورد نزدیکی خود به کوه ها یا اقیانوس ها انجام دهد (موفق باشید که ملکی در کنار اقیانوس را یک شبه ایجاد می کند)، اما کارهای زیادی می توان انجام داد تا یک شهر یا ایالت را برای تازه واردان سازگارتر کند. مردم محلی تقریباً در هر شهر پررونق از بدتر شدن شرایط ترافیکی شکایت دارند و این مشکلی نیست که به طور جادویی ناپدید شود.

تصویب قوانین جدید جهت خرید و پیش خرید واحد های مسکونی

حرف آخر

نحوه انتخاب دولت های محلی برای رسیدگی به این مشکلات می تواند به طور جدی بر بازار املاک و مستغلات آنها تأثیر بگذارد. سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در خطوط راه‌آهن سبک در دنور و لس‌آنجلس، رفت‌وآمد بدون ماشین را بسیار آسان‌تر کرده است، و سیاتل مسئولیت حذف کامل اتومبیل‌ها را بر عهده دارد – یا حداقل تا جایی که می‌توانند. سال گذشته سیاتل اعلام کرد که آنها سریعتر از هر جای دیگری در کشور در حال افزایش تعداد سواری ترانزیت هستند و خطوط دوچرخه جدید در همه جا ظاهر می شوند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *